بزرگترین شهربازی جنوب فارس در اوز

بزرگترین شهربازی جنوب استان فارس توسط بخش خصوصی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی اوز افتتاح شد.

به گزارش پسین اوز فاز اول شهربازی به همت علی اکبر حلاجی با ۵۳ دستگاه بازی های مدرن طی آئین ویژه ای با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، فرماندار، امام جمعه، رئیس دادگستری، اعضای شورای اسلامی شهر و شهرستان و سرپرست شهرداری، معتمدان، مردم و سایر مسئولان در شامگاه چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ در بوستان نوروز به بهره برداری رسید.

در آئین افتتاح که محسن محبی مجری برنامه بود و از حلاجی سرمایه گذار و حضار تشکر کرد. سرپرست شهرداری اوز گفت: این طرح در ۵ فاز و با اعتباری معادل ۶۰ میلیارد تومان با افتتاح فاز یک آن آغاز شده است. شاهرخ امیری گفت: شهرداری با استقبال از بخش خصوصی سعی می کند در توسعه شهری اقدام کند. محمد محمدی فرماندار شهرستان اوز نیز اظهار داشت: به مناسبت دهه فجر ۳۱ طرح با اعتباری معدل ۱۲۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

فرماندار از برادران رفعتی در راه اندازی کارگاه فنی در شهرک صنعتی اوز نیز تشکر کرد . وی با اشاره به انتخابات از عموم مردم تقاضا کرد مشارکت فعال داشته باشند.

محمود رضائی کوچی معاون استاندار ضمن تشکر ویژه از علی اکبر حلاجی سرمایه گذار شهربازی اوز گفت: از برادران رفعتی نیز سپاسگزاری می شود وی از فرمانداری شهرستان اوز به خاطر برنامه ریزی خوب و افتتاح یا کلنگ زنی ۳۱ طرح در این شهرستان قدردانی کرد.

علی اکبر حلاجی، ضمن تشکر از مردم و مسئولان گفت: شهربازی پاپت در ۵ فاز به مرحله اجرا درخواهد آمد که هم اکنون فاز یک آن افتتاح و ۵۳ دستگاه مدرن که نمونه آن در جنوب استان فارس وجود ندارد با بهترین کیفیت نصب شده است.

حلاجی با بیان اینکه ۱۲ دستگاه دیگر تا پایان سال نصب خواهد شد گفت: هم اکنون ۱۶ نفر مشغول به کار شده و تا پایان سال تعداد افراد به ۲۷ نفر خواهد رسید.

وی از مسئولان و مردم درخواست کرد که در حفظ و نگهداری دستگاه ها کوشا باشند.

 در ابتدای برنامه با هماهنگی هیات ورزش های همگانی، پیاده روی همگانی از میدان نون والقلم تا بوستان نوروز برقرار و به ۱۰۰ نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی اهدا شد. به علی اکبر، عرفان، محمداسماعیل و یحیی حلاجی و عبدالعزیز الماسی که در ایجاد این مجموعه تلاش داشته اند لوح تقدیر داده شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد