بزرگداشت روز نیروی هوائی با حضور افسران نیروی هوائی در اوز

شهرداری اوز روز نیروی هوائی را با حضور ۲ تن از افسران بازنشسته نیروی هوائی و مسئولان در فضای باز شهرداری گرامی داشت.

به گزارش پسین اوز در هشتمین روز دهه فجر با ابتکار شهرداری ۲ تن از افسران بازنشسته نیروی هوائی در جمع مسئولان حضور یافته و خاطرات دوران ۸ سال دفاع مقدس را یادآوری کردند.

مسعود کراماتی شهردار اوز ضمن تبریک دهه فجر و روز نیروی هوائی اظهار داشت: سعی کرده ایم با برگزاری این یادمان، رشادت های افسران نیروی هوائی جمهوری اسلامی ایران را یادآوری کنیم.

علی اصغر علی پور فرماندار شهرستان نیز نقش نیروی های مسلح به ویژه هوانیروز را در پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی تشریح کرد و گفت: نیروی هوائی دین خود را در جنگ تحمیلی ادا کرد و به شهدای آنان درود می فرستیم. سرهنگ محمدعلی پور اسلامی معاون نظامی عقیدتی سیاسی منطقه هوائی شیراز و سرهنگ الکترونیک رادار فیکس ضمن یادآوری و گرامیداشت روز نیروی هوائی گفت: نخستین نهاد نظامی که با امام راحل بیعت و به مردم پیوستند نیروی هوائی بود. وی افزود: برای من مهم است که روز نیروی هوائی توسط شهرداری در شهرستان اوز برجسته و گرامی داشته می شود و ابتکار شهرداری اوز را ستود. وی به بیان چند خاطره از جنگ تحمیلی پرداخت.

سرهنگ فضل اله سلمانپور فرماده ناحیه مقاومت بسیج اوز از رشادت و فعالیت ارتش در پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی سخن راند و گفت: شهید شیرودی از شهدای ارتش بسیار مورد توجه رهبر عظیم الشان ایران بوده است. سروان عبدالعلی براتی افسر بازنشسته نیروی هوائی جمهوری اسلامی ایران نیز از اقدام شهرداری اوز و حضور مسئولان برای بزرگداشت نیروی هوائی در دهه فجر سپاسگزاری و نشان از تعهد آنان به انقلاب و اسلام دانست.

در پایان حضار از نمایشگاه عکس نیروی هوائی بازدید کردند.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد