بنزین سوپر در جایگاه های لار- گراش – خنج

به گزارش پسین اوز، و به نقل از شرکت ملی بخش فرآورده های نفتی ناحیه لارستان در راستای تنوع بخشی به سبد مصرف سوخت خودروهای سواری و به منظور افزایش خدمت دهی بیشتر به شهروندان، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ناحیه لارستان اقدام به توزیع بنزین سوپر در جایگاه های منتخب کرده است.

برپایه این گزارش بنزین سوپر تهیه شده از پالایشگاه اصفهان در جایگاههای لار، گراش و خنج عرضه شده است و  بهای هر لیتر بنزین سوپر ۱۲۰۰ تومان است. گفتنی است به علت عدم امکانات جایگاه اوز این بنزین در اوز عرضه نمی شود که انتظار است اقدامات لازم به عمل آید.


3 دیدگاه

  1. شهروند اوزی ودرخواست از مالک محترم جایگاه بنزین در اوز

    اقای ملکی صاحب جایگاه بنزین اوز باید امکانات لازم برای بنزین سوپر فراهم کنند واقعا زیبنده اوز نیست که مانند روستاها دران بنزبن سوپر نباشد

  2. واقعا جای تاسفه

    افرین ابن قبیل خبرها را منتشر نمایید تا مسولین در شورا ودیگر ادارات اوز به دانند که در اوز به علت بخش بودن ونداشتن امکانات بنزین سوپر هم موجود نبست

  3. اوز. وبنزین. سوپر

    اهای. مسولان بفرمایید. بنزین. سوپر. در جایگاه. سوخت. لار. گراش. خنج بازهم. بگویید. درباره. ارتقای. اوز. عجله نکنید. حتی. بنزین سوپر هم. به. اوز. تعلق. نمیگیرد. حتما باید مرکز شهرستان باشید واقعا که……..

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد