بهره برداری از۱۰کیلومتر روکش آسفالت بزرگراه اوز -گراش

۱۰ کیلومتر روکش آسفالت بزرگراه اوز- گراش با حضور مسئولان استانی، شهرستانی و نماینده مجلس به بهره برداری رسید.
به گزارش پسین اوز، در بامداد هشتمین روز از هفته بزرگداشت دولت با حضور معاون اقتصادی استاندار، نماینده مجلس مدیرکل راه و شهرسازی، فرمانداران اوز و گراش و مسئولان ادارات شهرستان اوز روکش آسفالت بزرگراه اوز-گراش به بهره برداری رسید.

در آیین بهره برداری ابتدا مدیرکل راه و شهرسازی گفت: بزرگراه اوز- گراش یکی از بزرگراه‌های حوزه استحفاظی است که پرتردد است و پیوسته مورد بررسی است.

حسن شبانی افزود: چون این محور احتیاج به ترمیم داشت ۱۰ کیلومتر آن با هزینه ای معادل ۲۰۰ میلیارد ریال روکش آسفالت شد.

حسین حسین زاده نماینده شهرستان های لارستان، خنج، اوز، گراش و جویم در مجلس شورای اسلامی، ضمن تشکر از اداره کل راه و شهرسازی گفت: این بزرگراه نشانه وحدت و همدلی مردم و مسئولان و پیگیری مسئولان ۲ شهرستان بوده است.

محسن ربانی زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس ضمن تائید سخنان نماینده مجلس اظهار داشت:  وفاق، همدلی و همراهی مردم و مسئولان شهرستان های همجوار همیشه مدنظر بوده است.

وی افزود: درحال حاضر توسعه نقطه ای منسوخ و توسعه منطقه ای مطرح و دنبال می شود.
محمد محمدی فرماندار شهرستان اوز گفت: توسعه راه‌ها بویژه راههای مواصلاتی جنوب فارس باعث استحکام و ترویج وحدت می شود.

وی اظهار امیدواری کرد که این بزرگراه تا شهرستان خنج ادامه یابد و پیشنهاد نمود تا بزرگراه به نام شهید سلیمانی نامگذاری شود.

درپایان موضوع تغییر نام ندامتگاه به اوز بحث و بررسی شد.


4 دیدگاه

  1. افکار عمومی در اوز

    زندان در محدوده جغرافیایی محوره استحفاظی شهرستان اوز. است واز نظر آدرس در استان و منطقه. لازم است که نام این مکان به زندان اوز تغییر نماید. درخواست. فرماندار کاملا منطقی است

  2. شهروند اوز. وحکایت نام زندان منطقه

    درکجای ایران مرسوم استکه زندانی که در حوزه استحفاظی شهرستان دیگری است. به نام یک شهرستان دورتر نامیده شود با سپاس از فرماندار شهرستان اوز

  3. مشخص نکردید ۱۰ کیلومتر از کجا به کجاست؟

  4. اخطار به همه دلسوزان. در اوز

    جاده چک چک گراش. آهسته وبی سر وضدا درحال تکمیل شدن است ودراینده ای نزدیک شهرستان اوز از گردونه عبور و مرور خارج میشود. همه مردم ومسولین اوز باید قاطعانه پیگیر جاده مربوط ودیگر جاده‌های اوز باشند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد