بهره برداری از مخزن و سیستم آبرسانی بوستان مسکن مهر

مخزن ده هزار لیتری و سیستم آبیاری قطره ای بوستان محله ای مسکن مهر جنوبی اوز به بهره برداری رسید.

به گزارش پسین اوز و به نقل از شهرداری اوز، با حضور سرپرست شهرداری، رئیس شورای اسلامی شهر و رئیس گروه محیط زیست و امور اجرایی خدمات شهری، مخزن ۱۰ هزار لیتری و سیستم آبرسانی قطره ای برای تامین آب فضای سبز بوستان محله ای مسکن مهر جنوبی به بهره برداری رسید.

شاهرخ امیری سرپرست شهرداری گفت: مخزن ۱۰ هزار لیتری به همت خیرین و اعتبارات شهرداری به ارزش ۳۵۰ میلیون ریال تامین و نصب شده است.

فریدون نامی رئیس شورای اسلامی شهر اوز گفت: مشارکت نیکوکاران را به عنوان سرمایه مهم پیشرفت و ترقی شهر می دانیم.

مسعود باقرزاده رئیس گروه محیط زیست و امور اجرایی خدمات شهری در این آیین گفت: در این بوستان درخت های توت وحشی، نخل، نارنج، حنا، جم، آکاسیا و درختچه های گل کاغذی، سانسوریا و انواع کاکتوس وجود دارد که وظیفه شهرداری و اهالی محله مسکن مهر جنوبی است که در حفظ و حراست آنها کوشا باشند.


2 دیدگاه

  1. امیررضارضایی

    سلام علیکم.. سپاس از اهمیت و ارزش نهادن به درختان سبز… یه کوچه ای هم هست بنام کوچه شادی و فضای سبزش، که بچه های کوچه شادی برای حفظ و نگهداری و جلوگیری از تخریبش، سربلندانه جنگیدند…گفتیم که در فکر باشید..🌹 سپاس

  2. قابل توجه. شهردار. وشورای شهر. اوز

    با سپاس از شهرداری وشورای شهر. اینشالله که در فضای سبز موثر. باشند ودیروز جمعی از شورای شهر وسهردار بنارویه جهت. پیگیری امورات شهر بنارویه. وارتقای در جه شهردار آنجا. به تهران. مراجعه کردند. خبر آن در رسانه. میلاد. لارستان درج شده است

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد