به مناسبت دهه فجر ۲۲ طرح با ۴۲۳ میلیارد ریال در اوز افتتاح شد

به گزارش پسین اوز، در هفتمین روز از دهه فجر ۲۲ طرح عمرانی با هزینه ای افزون بر ۴۲۳ میلیارد ریال در شهرستان اوز افتتاح یا کلنگ زنی شد.

سید احمد احمدی زاده معاون سیاسی و امنیتی استانداری فارس با تبریک ایام دهه فجر و فرهنگی شمردن شهرستان اوز گفت: ما در این شهرستان و سایر مناطق مدیون خیرین و نیک اندیشان هستیم.

احمدی زاده ظرفیت های شهرستان را بسیار مطلوب دانست و اظهار داشت: آینده روشنی برای این شهرستان وجود دارد. معاون سیاسی و امنیتی استانداری با مقایسه جامعه قبل و بعد از انقلاب اسلامی گفت: ایران به سرعت در راه پیشرفت و توسعه گام بر می دارد. وی با اشاره به افتتاح طرح های عمرانی در دهه فجر گفت: در استان فارس ۵۰ هزار میلیارد تومان طرح افتتاح و یا کلنگ زنی شده یا خواهد شد، و آن هم در زمانی که شدیدترین تحریم ها بر ما تحمیل گشته و بیماری کرونا نیز مزید بر علت است. دکتر احمدی زاده با اشاره به انتخابات ۱۴۰۰ از مردم تقاضای مشارکت حداکثری کرد.

نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از خیرین و مسئولان پرتلاش شهرستان گفت: شهرستان اوز در سطح کشور و استان چهره است و وحدت و همدلی مردم و مسئولان در این شهرستان رمز موفقیت و پیشرفت است و به زودی شهرستان به قطب درمانی و بهداشتی تبدیل می شود.

دکتر حسین زاده از مردم و مسئولان درخواست کرد در اشتغال و صنعت هم قطب شوید. چون در تولید پوشاک و بزودی تولید مواد شوینده نیز موفق خواهید بود. دکتر حسین زاده در پایان از وزارت نفت به دلیل مشارکت در هزینه های ایجاد ورزشگاه ها و تجهیزات ورزشی و از نیکوکاران تشکر کرد.

علی اصغر علی پور فرماندار با معرفی اورژانس جاده ای ۱۱۵ گفت: از عبدالغفور عسکری بانی خیر شادروان حاج محمدامین عسکری که ساختمان را در ۲۲۵ متر مربع زمین با ۱۸۰ مترمربع زیربنا و هزینه ای ۸ میلیارد ریال ساخته اند تشکر می شود. علی پور عملکرد یک ساله فرمانداری را در شهرستان اوز برشمرد و گفت: قطار توسعه و پیشرفت شهرستان به سرعت در حال حرکت است و در کمتر از یکسال توانستیم با همکاری دکتر حسین زاده نماینده مردم در مجلس ۲۳ اداره را مستقر و ۵ اداره را ارتقاء دهیم. گفتنی است که در این روز چاه شماره ۸ پشتیبانی کنار سبز، پایگاه اورژانس جاده ای ۱۱۵، پارک حاشیه ای و خیابان شورای اسلامی بهره برداری شد و کلنگ مجموعه فرهنگی و هنری و اداره فرهنگ و ارشاد، ساختمان هیات ورزش های همگانی، هنرستان بهروزیان و کودکستان کوره کلنگ زنی شد.

در این آیین ها معاون سیاسی و امنیتی استانداری، مدیرکل امور شهری و شوراها، مدیرعامل سازمان آب منطقه ای، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش فارس، فرماندار، اعضای شورای اسلامی، معتمدان و خیران و سایر مقامات استان و شهرستان، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی، دکتر حسین زاده نماینده و مدیران دفاتر نماینده در گراش و اوز، روسای دانشگاه ها و رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی لارستان و اصحاب رسانه حضور داشتند.


1 دیدگاه

  1. اوزی از شیراز

    قرار بود کانون پرورش فکری هم افتتاح شود ولی خبری نشد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد