بوستان احمدیان در کوی بوستانو اوز

 بوستان احمدیان به همت حاج عبدالرحمن احمدیان و سایر نیکوکاران و شهرداری در کوی بوستانو شهر اوز با حضور مقامات محلی و استانی به بهره برداری رسید.
به گزارش پسین اوز، به مناسبت ‌گرامیداشت هفته دولت و با حضور محسن ربانی زاده معاون اقتصادی استاندار، حسین حسین زاده نماینده مردم در مجلس، محمد محمدی فرماندار شهرستان، روسای ادارات، شورای شهر و شهرستان، شهردار و گروهی از مردم بوستان جدید که به نام احمدیان نامگذاری شد، به بهره برداری رسید.

در آیین بهره برداری، همایون نامی نماینده خیر گفت: این بوستان در سه فاز ساخته می شود که دو فاز آن با هزینه ۳ میلیارد تومان آماده است.

 نامی افزود: ۲ میلیارد آن توسط خیرین و حاج عبدالرحمن احمدیان از نیکو کاران اوز و یک میلیارد آن توسط شهرداری تامین شده است. همایون نامی چگونگی زه کشی، آماده سازی زمین ها بوستان و برنامه های فاز۳ را تشریح کرد.

مسعود کراماتی شهردار اوز نیز اظهار داشت: مساحت بوستان یک هکتار است که با زهکشی زمین های آن آماده و تسطیح شده است و محوطه سازی، نصب پایه های برق، صندلی و زمین های ورزشی انجام شده است.

شهردار ضمن سپاس از احمدیان، سایر نیکوکاران و نامی نماینده خیر گفت: ساخت این بوستان باعث طراوات و شادابی منطقه بوستانو، زیبائی شهر شده است. 

ربانی زاده معاون استاندار، حسین زاده نماینده مجلس، محمدی فرماندار و سایر روسای ادارات از بوستان حاج عبدالرحمن احمدیان  بازدید و از سایر خیرین تشکر کردند.

درپایان آیین فریبا صالحی رئیس شورای شهرستان اوز از معاون استاندار درخواست کرد که این بوستان ویژه بانوان شود و اعتباری برای حصار کشی آن تعیین گردد.


11 دیدگاه

  1. از آقای احمدیان تشکر می شود وخانم صالحی پیشنهاد خوبی دادند لازم است که شهرداری وشورای دنبال کنند

  2. خانم صالحی توجه نمایند

    پارک عمومی دیگر جایی نیست که زنانه و مردانه داشته باشد واگر بعضی شهرها این کار را میکنند لزومی ندارد که ما هم تقلید کنیم در جوامع پیشرفته ازین خبرها نیست

    • باید متوجه باشید که در کشور اسلامی زندگی می‌کنید. قطعا زنان در محیط راحت و زنانه با خیال راحت میتونن فعالیت کنن

  3. در تمام دنیا دیوار پارکها را بر می دارند که در ذهن مردم محصور بودن و اسارت تداعی نشود .عجیب است که عضو شورا بدون هیچگونه مشورت و کارشناسی تقاضای دیوار کشی کرده آند

    • ایده و فکر نیازی به مشورت نداره .فقط در حد پیشنهاد بوده که مورد توجه هم بحمدلله واقع شده

    • همه دوس دارن ناموسشون راحت و بدون مزاحمت ورزش کنه. فکرنمیکنم اشکالی داشته باشه نظر خانم صالحی که شما اینجوری مقابلشون جبهه گرفتید

  4. حکایت دیوارکشی پارک احمدیان دراوز

    خانم صالحی تصور نکنند که با دیوار کشیدن پارک عمومی خدمتی به بانوان اوز میشود. دوران این کارها کم کم تمام خواهد شد اصولا تقلید کردن از بعضی شهرها هم که پارک بانوان دارند مشکلی از شهرما کم نمی کند به فکر کارهای مهمتر و بزرگتر برای شهرستان. باشیم بهتر است

  5. بنظر بنده خانم صالحی فکر خوبی کردن که پیشنهاد دادن .
    حالا مردم اوز همیشه دوس دارن زن و مرد با هم فعالیت کنن حرف دیگه ای هست

  6. سپاس از خانم صالحی عزیز که همیشه بفکر آسایش بانوان بوده اند.ممنون بابت فکرو ایده خوبی که دادن

  7. اوزی ساکن بندر

    با سلام احسنت به خانم صالحی بزرگوار . در همه شهرهای بزرگ پارک ویژه بانوان وجود داره امیدواریم که در اوز هم انجام بشه

  8. حکایت دیوارکشی پارک احمدیان

    هر شهر ومکانی دارای فرهنگ و سنت واداب ورسوم خودش. است لازم نیست مانند بعضی شهرها تقلید نماییم در بسیاری کشورهای اسلامی هم ازین خبرها نیست ما اوزیها دارای فرهنگ پیشرو ودنیا دیده هستیم میتوانیم به همراه خانواده وبا احترام به همدیگر ودرکنار هم در پارکها ومجامع عمومی حضور داشته باشیم و احتیاجی به حصار ودیوار هم. در پارکها نداریم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد