*بیستمین همایش پیاده روی صبحگاهی در اوز برگزارشد

*بیستمین همایش پیاده روی صبحگاهی در اوز برگزارشد*
بیستمین همایش پیاده روی صبحگاهی در ماه زیبای مهر که تقارن با ارتقای بخش اوز به شهرستان بود به همت هیات ورزش های همگانی و به میزبانی واحد احسان مجتمع اموردینی اوز در این شهر با حضور جمع کثیری از علاقمندان به نشاط صبحگاهی و سلامتی تن و روان برگزار گردید.


در این برنامه ورزشی شرکت کنندگان راس ساعت ۵/۳۰ صبح روز جمعه ۹۸/۷/۲۶ در میدان محمدی مقابل ساختمان مدرسه علوم دینی امام شافعی اوز تجمع کردندو پیاده روی خودرا در هوای پاک صبحگاهی شروع کردندو پس از پشت سرگذاشتن بلوار شهیدرجایی، میدان بادگیر، خیابان ملت ، میدان امام شافعی و خیابان شهید بهشتی درزمین چمن ورزشگاه اجتماع کردند و در این محل با محوریت سید یوسف حسینی رئیس اداره ورزش و جوانان اوز همراه با آهنگ ورزشی به نرمش پرداختند.
این همایش ورزشی که با شعار صدقه سلامتی با ورزش برگزار گردیدبا استقبال طیف وسیعی از علاقمندان اعم از زنان و مردان وخانواده ها همراه بود
در این گردهمایی ورزشی جوانان شرکت کننده در برنامه های شاد ، فرهنگی و ورزشی اسکیت سواری ، طناب زنی و حلقه زنی که تدارک دیده شده بود مشارکت کردند که به نفرات برتر این برنامه به رسم یادبود جوائزی اهدا گردید. در این برنامه ورزشی سید یوسف حسینی هفته تربیت بدنی و ورزش را به جامعه ورزش شهرستان تبریک گفت و ورزش را به عنوان یک شاخصه زندگی امروزی ضروری دانست وی برنامه های همایش پیاده روی صبحگاهی که به همت هیات ورزش های همگانی در اوز برگزار می شود را یکی از منظم ترین و باثبات ترین برنامه های ورزشی منطقه برشمرد و از برگزار کنندگان این همایش های باذکر نام تقدیر و تشکر نمود ایشان از خدمات ارزنده خیرین در بخش ورزش به نیکی یاد کرد و از همکاری خیرین در نصب سیستم آبیاری فواره ای برای چمن زمین فوتبال ورزشگاه خبر داد وی در پایان از نقش ورزش در استحکام روابط خانواده ها گفت و اظهار نمود ورزش می تواند ضامن سلامت کانون خانواده و جامعه باشد . در این همایش صبحگاهی
فاطمه فتحی یکی از مسئولین واحد احسان مجتمع دینی اوز به نقش این واحد دینی در جامعه اوز اشاره کرد و گفت واحد احسان مجتمع امور دینی اوز دربخش علمی ، بخش اجتماعی ، بخش آموزش قرآن و آموزه های دینی و و بخش اشتغال زایی و جمع آوری کمک های مردمی در حوادث غیر مترقبه فعالیت دارد وی در پایان از فعالین این حوزه دینی که بالغ بر ۳۰۰ نفر هستند تقدیر وتشکر نمود.
در حاشیه این گردهمایی ورزشی فائزه رضایی عضو هیت ورزش های همگانی شهرستان اوز به خبرنگار نشریه پسین اوز گفت ورزش نیاز امروز ما و ضامن سلامتی خانواده و جامعه است از این رو معتقدهستم برای اطلاع رسانی در جامعه تبلیغات می تواند یکی از ارکان جذب مردم به ورزش باشد ، وی درپایان از مشارکت مردم بخصوص بانوان علاقمند و خانواده ها و از حمایت های بخش خصوصی و دولتی در به عهده گرفتن میزبانی همایش ها ورزش صبحگاهی تقدیر و تشکر نمود وابراز امیدواری کرد هیات ورزش های همگانی بتواند بیش از پیش در برگزاری همایش های ورزش صبحگاهی موفق باشد .
در این اجتماع ورزشی پس از اجرای برنامه های متنوع شرکت کنندگان در ضیافت صبحانه که توسط واحد احسان مجتمع دینی اوز به شکل مطلوب بدون ظروف یکبار مصرف تدارک دیده شده بود در فضای شاد و بانشاط چمن سبز ورزشگاه شرکت کردند.
گفتنی است
در بیستمین همایش صبحگاهی علاوه بر مشارکت خوب شهروندان اوز مهمانان ویژه ای از میراث فرهنگی و فرمانداری بستک نیز حضورداشتند در این اجتماع ورزشی محمدصادق قاسمی از فعالین و دوستداران حوزه بهداشت و محیط زیست اوز همچون همایش های قبل مجری برنامه بود .
در این فراخوان ورزشی اورژانس ۱۱۵ اوز و گروه تدارکات دوستداران بهداشت محیط زیست اوز نهایت همکاری در هرچه بهتر برگزارشدن بیستمین دوره همایش ورزش صبحگاهی داشتند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد