*بیست و چهارمین همایش پیاده روی صبحگاهی به میزبانی کارگاه تولیدی نان فانتزی و شیرینی پزی نمونه اوز برگزارشد

در آخرین جمعه از دی ماه سال ۹۸ با حضور جمع زیادی از علاقمندان به ورزش صبحگاهی و سلامتی تن و روان بیست وچهارمین همایش پیاده روی صبحگاهی با شعار “هدف های ارزشی با کار آفرینی و ورزش” در مرکز شهرستان اوز برگزار گردید .
در این برنامه صبحگاهی و ورزشی شرکت کنندگان پس از اجتماع در مقابل بازارچه حافظ راس ساعت ۶/۳۰ با هماهنگی های قبلی از مسیر خیابان شهید بهشتی همایش ورزش صبحگاهی خود را شروع کردند و پس از طی طریق در محل کارگاه تولیدی نان فانتزی نمونه اوز از سوی متصدیان و پرسنل این کارگاه تولیدی مورد استقبال قرار گرفتند.
پخش آوای دلنشین قرآن و سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز گر این همایش صبحگاهی بود ، در ادامه صابر احتشامی رئیس جدید اداره ورزش و جوانان اوز که از لار در این برنامه صبحگاهی حضور یافته بودبه حاضرین در بیست و چهارمین همایش پیاده روی صبحگاهی خیر مقدم گفت و حضور پرشور زنان و مردان وعلاقمندان در صبح یک روز تعطیل را نشانه دوستی آنها باورزش دانست و این علاقمندی به ورزش را ستود و گفت بسیار خوشحالم که این توفیق نصیب ما شده است که بتوانم به عنوان اولین مسئول نمایندگی مستقل اداره ورزش و جوانان شهرستان اوز در خدمت جامعه ورزش این شهرستان باشم ، احتشامی در ادامه از تلاش های هیت ورزش های همگانی در برگزاری همایش های متعدد تقدیر وتشکر نمودو افزود بی تردید ورزش می تواند هم ضامن سلامتی روح و روان و هم موجب شادی و نشاط جامعه باشدوی در پایان از میزبان برگزاری این همایش سپاسگزاری کرد.
در بیست وچهارمین همایش پیاده روی صبحگاهی شرکت کنندگان در هوای سرد زمستانی مسیر نزدیک به ۳ کیلومتری میدان انقلاب تا کارگاه تولیدی نان فانتزی نمونه اوز را پیاده روی کردند و درمحوطه مقابل سالن ورزشی میراحمدی به رهبریت عارف مولوی همراه با پخش موزیک ورزشی در فضای ورزشی به نرمش و ورزش پرداختند.
قرائت رزومه فرشید حاجیانی مسئول کارگاه تولیدی نان فانتزی نمونه اوز و مراحل تاسیس این کارگاه که بطور مستقیم برای نزدیک به ۲۰ نفر اشتغال زایی نموده است توسط کلثوم غیاث پور یکی از زنان توانمند و از فعالین گروه دوستداران بهداشت و محیط زیست اوز قرائت شد و در ادامه مراسم قرعه کشی برندگان سکه طلای پارسیان که با شور وهیجان زیادی همراه بود و از برنامه های خاص این همایش بود برگزار گردید .
درپایان شرکت کنندگان در بیست چهارمین دوره همایش ورزش های صبحگاهی مهمان ضیافت صبحانه ای شدن که توسط میزبان و حمایت کننده مالی این همایش تدارک دیده شده بود.
در این گردهمایی صبحگاهی محمدصادق قاسمی همچون دوره های قبل این همایش ها به عنوان مجری برنامه به ایفای نقش پرداخت و در فواصل برنامه از شرکت کنندگان و برگزار کنندگان همایش تقدیر وتشکر نمود .
در این برنامه ورزشی تلاش و زحمات بی شائبه فعالین گروه دوستدارن بهداشت و محیط زیست اوز ستودنی بود و از حضور نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی اوز در برقراری و برگزاری نظم و انضباط بیست و چهارمین دوره همایش ورزش های همگانی سپاسگزاری شد.
این همایش با اعلام اسامی خوش شانس برندگان سکه طلا اهدایی کارگاه تولیدی نان فانتزی وشیرینی نمونه اوز به ترتیب : قدریه غیاث پور ، فاطمه نجم دینی ، بلقیس قائدی ، خانم سیاوشان و فرید دستوری به کار خود پایان داد همچنین از طرف میزبان برنامه یک سکه نیز جهت حمایت از ورزش همگانی اهدا گردید .
گفتنی فرید دستوری یکی از برندگان خوش شانس این همایش در عملی ستودنی سکه دریافتی خود را به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان اهدا نمود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد