تالارهای نمایش، هنر سرا، ویدئو کنفرانس، ورزشی در دانشگاه آزاد افتتاح می شود

جلسه هم اندیشی هیات اجرائی و کارکنان دانشگاه آزاد مرکز اوز بامداد امروز در تالار شیخ سعدی برگزار شد.

در این آئین که گروهی از اعضای هیات امناء و اجرائی و خانم ها نسرین رفعت، قدریه کمالی و آقایان حاج محمدعلی و خالد عابدی و محمد حسین نیا(استاد دانشگاه) به عنوان مهمان حضور داشتند. ناصر خضری به عنوان دبیر جلسه با ارائه توضیحات مختصر و مفید درباره خدمات دانشگاه گفت: این دانشگاه به همت خیرین و مردم و کوشش رئیس و کارکنان ساخته و تجهیز شده است تا نه تنها به دانشجویان بلکه به عموم جامعه خدمات رسانی کند. رئیس هیات امناء نیز سخنان خویش را حول سه محور خلاصه کرد و گفت:

 

۱-ابتدا وظیفه دارم از ریاست دانشگاه و کارکنان سپاسگزاری کنم. ۲-تنب سمدو با آن همه ناهمواری هم اکنون تسطیح و به صورت میدان بدر آمده که جای بسی تشکر است. ۳-لازم است از خیرین بزرگوار که پیوسته حامی این دانشگاه بوده اند بویژه شیخ عبدالقادر فقیهی، احمد خضریان، اسحق خضریان، نادر نوروزی، برادران بارور، برادران کریما و بقیه افراد سپاسگزاری کنم.

 احمد صمدانی از دیگر اعضای هیات اجرائی اظهار داشت: خوشبختانه ریاست دانشگاه کار هیات امناء را در بسیاری از موارد ساده و آسان کرده است و هر مسئولی که به اوز می آید به هر طریق باشد او را به دانشگاه دعوت می کند که بسیار مهم و ارزشمند است.

خالد عابدی ضمن تشکر از دانشگاه گفت: این موفقیت حاصل پایداری و مردم دارای رئیس دانشگاه و سایر همکاران است. مهندس محسن مهرآوران از اعضای هیات علمی گفت که آقای محمدصدیق پیرزاد با اهدای ۵۰ میلیون تومان ساخت تالار نمایش را شروع کرد. و ما آن را به ۲۵۰ میلیون تومان افزایش داده و با کمک مهندسان جوان و بویژه انجمن نمایش توانستیم این تالار استاندارد را به سرانجام برسانیم. وی از آغاز ساخت ضلع شمالی طبقه همکف هم خبر داد.

رئیس دانشگاه آزاد ضمن ارج نهادن به وقت شناسی گفت: در هفته آینده و در روز ۲۹ آذر گرامیداشت ایام هفته بسیج، هفته پژوهش، روز دانشجو و افتتاح چند طرح عمرانی را در دانشگاه باشکوه خاص و توسط دانشجویان برگزار می کنیم. عبدالعزیر خضری افزود: از دی ماه سال پیش، طرح های ۵۰۰ میلیونی شورع شده و تا به امروز ادامه دارد و سعی شده است که کارها سریع تر انجام گیرد. رئیس دانشگاه با اعلام این که ساخت و تجهیز کارگاه و کلاس درس مکانیک خودرو در دانشگاه در طبقه (همکف)شروع شده است اظهار داشت: با ساخت کلاس و کارگاه یکی از نیکوکاران قول مساعدت و تجیهز آن را داده است.

 خضری با اشاره به وجود دو رسانه در دانشگاه گفت: سعی کرده ایم زیرساخت ها را تقویت کنیم. و اگر به ۲۰ سال پیش برگردیم به تاسیس هیات امنای بیمارستان در دبی بر می گردیم که یک سال بعد دانشگاه پیام نور نیز به آن اضافه شد. عبدالعزیز خضری از خیرین آقایان عبدالرحیم و عبدالعزیز روستا، حاج محمدعلی عابدی، نسرین رفعت، قدریه کمالی و خالد عابدی که در جلسه حضور داشتند تشکر کرد. و یاد و نام اعضای ۸ نفره اولین هیات اعزامی به دبی به نیکی یاد کرد و گفت: در ادامه این روند امسال با وجود مشکلات اقتصادی باز مردم ۲۳۰ میلیون تومان کمک مادی کرده اند که باید از برادران کریما، محمدشیخ محمدرفیع فقیهی، محمد حاج عبداله شمسی، صالح صالح پور، عبدالحمید عابدی، برادران بارور، سعید خضری، شیخ عبدالقادر فقیهی، فوزیه خضری، محمد رفعتی، وراث مرحوم حاج محمدیوسف آخوند خضری، عبدالغفور فقیهی، امین خضری و عنایت نامور سپاسگزاری کرد.

خضری در پایان از افتتاح طرح تالار نمایش با نام حکیم عمر خیام خیریه پیرزاد، تالار ویدئو کنفرانس، تالار ورزشی و تالار هنرسرا نام برد.

احمد خضری دبیر هیات امنا نیز با اشاره به تاریخچه سینما از اولین ها در اوز نام برد و گفت: دانشگاه آزاد در ساخت و تجهیز سالن سینما، تالار نمایش اولین است و به فهرست اولین های خود می افزاید. در پایان با گرامیداشت یاد و نام مرحوم محمدرضا کمالی و سپاس از حاج امین کمالی جلسه که در ساعت ۸ صبح آغاز شده بود در ساعت ۹ و۳۰ دقیقه پایان یافت.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد