تبریک حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده به مناسبت چهل ودومین سالگرد انقلاب اسلامی

بسم الله الرحمن الرحیم
وَ الفَجر ولَیالٍ عَشر وَ الشَفعِ والوَ تر

بار دیگر یوم‌الله بیست‌ و‌ دوم بهمن، روز سرنگونی طاغوت و پیروزی خون بر شمشیر فرا رسید.
ایام الله دهه فجر میعادگاه عاشقان الله و جلوگاه نمایش حضور حماسی و به‌یاد ماندنی ملت ایران در صحنه بین الملل است و روز صدا زدن ندای حق طلبی و عدالتخواهی است.
ایام‌الله دهه فجر یاد‌آور حضور پرشور مردمی است که همه هستی خویش را نثار اسلام عزیز کردند و از خون جوانان خویش مزرعه دین را آبیاری کردند.
ایام الله دهه فجر یاد‌آور لحظه‌های فراموش ناشدنی ورود امام عزیز به میهن اسلامی و بیانات پرشور ایشان در بهشت زهرا برای نابودی طاغوت و طاغوتیان و احیای کلمه الله است.
ایام الله دهه فجر یادآورصدای ملتی است که پیشینه‌ای بلند در مبارزه با استعمار و سلطه‌ اجانب دارد و در این راه هزینه‌های فراوانی را پرداخته است. ایام الله دهه فجر یادآور، صدای بلند مردان و زنان آزاده‌ای است که با دست‌های تهی و دل‌های پر از ایمان با تکیه بر کلام حق به جای سلاح، و گل به جای گلوله توانستند شکوهمندترین حضور و بزرگترین انقلاب قرن را رقم زنند و نظام جمهوری اسلامی را به رهبری بی‌نظیر امام خمینی (ره) مستقر نمایند و ایام الله دهه فجر یاد‌آور همه نیکی‌ها، ارزش‌ها و آرمان هاست.
با توجه به شرایط حال حاضر و شیوع ویروس منحوس کرونا امسال دهه مبارک فجر رنگ و بوی متفاوتی به خود گرفته است و اگرچه نمیتوان همچون سالهای پیشین در راهپیمایی ها حضور داشت، اما هریک از ما به نوبه خود میتوانیم به این ایام طراوت ببخشیم .
بسیج دانش آموزی شهرستان اوز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل ،شهدا، شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و مدافع سلامت و بخصوص شهید بزرگوار سردار حاج قاسم سلیمانی با اعلام بیعت مجدد با روح بلند سلسله جنبان انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و گوش به فرمان مقام معظم رهبری میثاقی دوباره با آرمان‌های انقلاب اسلامی بسته و با شهیدان والا مقام برای تداوم راه آنان تجدید عهد کرده و یکبار دیگر به همگان ثابت خواهند کرد برای تحقق آرمان‌هایی همچون معنویت، صلح خواهی، استقلال و عدالت در سراسر گیتی و حفظ دستاوردهای انقلاب و پیشرفت روز افزون ایران اسلامی یک لحظه نیز غافل نخواهند بود.
امید است با اتکا به خداوند متعال و در سایه عنایات حضرت ولیعصر(عج) بتوانیم هر یک به نوبه خود حق خویش را به انقلاب و خون شهدا ادا کنیم.

حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده اوز


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد