تجدید دیدار با پیشکسوت صنایع دستی اوز  توسط مسئولین موزه مردم شناسی

به گزارش پسین اوز و به نقل از روابط عمومی موزه مردم شناسی؛ هر شهروند اوزی حاج ابراهیم هرمی پیشکسوت حصیربافی را می شناسد . مردی خوش اخلاق و مهربان که با جملات دلنشین خود از مهمانان به گرمی استقبال می کند .

مدتی بود که قصد دیدار این یار موزه را داشتیم و بالاخره این امر محقق گردید .

با هماهنگی که با دخترشان خانم معصومه هرمی انجام دادیم به اتفاق چند تن از اعضای هیئت امنا و اعضای کمیته صنایع دستی موزه به دیدارشان  رفتیم .

یاران موزه در محیطی صمیمی، ضمن توضیحاتی در مورد فعالیت های موزه ، به ذکر خاطراتی از حاج ابراهیم در سفرها و نمایشگاه های شیراز و سایر شهر ها پرداختند.

آقای هرمی ضمن تشکر از مهمانان،  آرزوی خود را مطرح نمود و آن چیزی جز گسترش فعالیت موزه و آموزش صنایع دستی به جوانان و علاقمندان  به صنایع دستی نبود . حاج ابراهیم در بسیاری از برنامه های موزه از ابتدای شروع فعالیت موزه در سال ۱۳۹۰ حضور فعال داشته و این همکاری مستمر تا کنون ادامه داشته است .

در پایان لوح تقدیری به پاس زحمات و همکاری مخلصانه آقای هرمی با موزه به ایشان اهدا گردید .

لازم به ذکر است که آقای هرمی با سن بیش از ۹۰ سال در بستر بیماری مطالعه را کنار نگذاشته است و در همین بستر ضمن ادای واجبات به مطالعه کتب مختلف می پردازد .


1 دیدگاه

  1. آفرین به مسئولین موزه که گسترش دهنده صنایع دستی اوز هستند و از تولید کنندگان حمایت می کنند و قدر پیشکسوتان را می دانند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد