تجلیل از خبرنگاران در شورای اداری شهرستان لارستان

جلسه شورای اداری شهرستان  و تجلیل از خبرنگار با حضور ابراهیم استوار میمندی مدیر کل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس، جلیل حسنی فرماندار ویژه لارستان و مسئولین ادارات شهرستان به منظور تودیع و معارفه معاونین فرمانداری ویژه لارستان و تجلیل ار خبرنگاران در محل سالن اجتماعات شهید امامی برگزار شد.

 در این جلسه فرماندار ویژه لارستان  با بیان موضوعاتی چون وحدت، اتحاد و همدلی در عرصه های  فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و…  مسئولین و مردم منطقه لارستان که با هدایت علما و روحانیون و  شیعه و سنی که زبان زد خاص در منطقه است اشاره کرد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان ادامه داد: باید تلاش های مسئولین ادارات در جهت خدمت به مردم بیشتر باشد، روسای ادارات شهرستان باید در کنار مردم باشند، و با سرکشی به روستاها  و بخش های تابعه  مسائل و مشکلات آنها را بررسی نمایند. روزهای دوشنبه هر هفته ملاقات عمومی با فرماندار انجام می شود و مهمتر اینکه میز خدمت باید در دستگاه های اجرایی شهرستان فعال گردد و همه مسئولین پاسخگوی مردم باشند. همچنین با توجه به خشکسالی های چندین ساله از همه ادارات شهرستان خواست تا در مصرف آب، برق، گاز و انرژی صرفه جویی کنند و از بازرسان ستاد تنظیم بازار شهرستان هم خواست که در سرکشی ها و بازرسی ها از سطح بازار، تکریم و احترام کسبه و اصناف را داشته باشند. با در پیش رو بودن هفته دولت اداراتی که پروژه های عمرانی و افتتاحی دارند هر چه سریعتر جهت تکمیل و اتمام آن اقدام و طرح های خود را سریعاً به فرمانداری اعلام تا برای زمان افتتاح آن برنامه ریزی شود. خبرنگاران پل ارتباطی مردم با مسئولان هستند و به همان اندازه که مشکلات مردم را ارائه می دهند، در کنار آن راهکارهایی را نیز ارائه می دهند و همکاری خوبی با بدنه دولت و نظام دارند و در این جهت تنگناهای موجود جامعه را به مردم منعکس و روشنگری می کنند و در این رابطه خوب عمل کرده اند که از همه خبرنگاران، روزنامه نگاران، عکاسان و تمامی اصحاب رسانه مستقر در شهرستان تقدیر و تشکر می کنیم.

ابراهیم استوار میمندی مدیر کل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس در جلسه شورای اداری عنوان کرد: کشور ما امروزه دچار مدیریت بحران شده است که دو عامل یکی محدودیت هایی که در عرصه منابع طبیعی و محدودیت های طبیعی داریم نظیر خشکسالی ، بارندگی و وضعیت اقلیمی است که مدیریت را دشوار کرده است ولی بحث اصلی که امروزه مدیریت ما را دشوار کرده است شرایط سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است که در کشور ما وجود دارد و ضعف فرهنگی و اجتماعی و سیاسی و … تقطه ضعف اصلی یک کشور است که زیربنای اصلی همه آنها ضعف روانی است. که نقطه ضعف کشور ما ضعف اقتصادی است. دشمن هم روی همین نقطه ضعف ما دست گذاشته است. ما خوشبختانه از همه دشواری های گذشتیم و از این بحران ها به خاطر اتحاد و پشتوانه ملت عبور کردیم. هر چند در تمام نظام ها فساد وجود دارد. هر چند کسی مخالف حرکت های قانونی نیست و نقد باعث توسعه و پیشرفت است. همچنین روز خبرنگار را به تمام خبرنگاران تبریک گفته و جامعه امروز ما به شفافیت سازی نیاز دارد که خبرنگاران می توانند در این زمینه بیشترین نقش را ایتفا کنند و مسائل پشت پرده را افشا نمایند.  

در این جلسه حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید مختار موسوی امام جمعه لارستان، محمد حسن طیبی رئیس ورزش و جوانان شهرستان و ماشااله ثمری بخشدار سابق  مرکزی، علی اصغر علی پور و احسان طاهری معاونان فرمانداری لارستان که توسط محسن حجتی روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان اداره می شد به ایراد سخن پرداختند.

در پایان علی اصغر علی پور به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و احسان طاهری به عنوان معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه لارستان معرفی شدند و همچنین از مدیر مسئولان نشریات، خبرنگاران و عکاسان به مناسبت روز خبرنگار  با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.  


1 دیدگاه

  1. خبر نگاران باید صدای مطالبات ودرخواستهای مردم باشند در اوز خبرنگاران باید مطالبات مردم برای تاسیس اداره های مورد نیاز بخش اوز را پیگیری نمایند حتی اگر مسولین دولتی را به چالش وجواب گویی بکشند اوز در حال حاصر به اداره ثبت اسناد واملاک دادگاه دفتر خدمات الکترونیک پلیس ۱۰ نیازمند است این ادرات در بخشهای کوچکتر لارسنان دایر است چرا نباید در بخش بزرگ اوز نباشد مسولان محلی وخبر نگاران باید این مطالب را پیوسته دنبال نمایند چرا مردم اوز باید برای کارهای ثبتی واداری سرگردان لار وگراش باشند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد