تجلیل از دانش آموزان  متوسطه اول دخترانه «برادران سلحشور»

تجلیل از دانش آموزان موفق مدرسه راهنمائی برادران سلحشور در حوزه های آموزشی، پرورشی و ورزشی انجام شد.

به گزارش مریم سمیعی خبرنگار پسین اوز، در شامگاه ۲۲ اسفندماه ۱۴۰۲ با حضور گلابی بخشدار مرکزی، مسئولین، معتمدین، اولیاء  و دانش آموزان در سالن محلچه از دانش آموزان در مقاطع مختلف که موفق به کسب رتبه در زمینه های آموزشی، پرورشی و ورزشی شده بودند تقدیر به عمل آمد.

در ابتدای برنامه فتح اله امینی رئیس شورای استان ضمن تقدیر و تشکر از حضار گفت: این مراسم به مناسبت تجلیل از دانش آموزان مدرسه برادران سلحشور محلچه ترتیب داده شده است که جا دارد از خیرین این مدرسه تقدیر کرد. این مدرسه در سال ۱۳۶۷ توسط برادران سلحشور احداث شد و متاسفانه از سال ۸۷ تا ۹۸ این مدرسه بلااستفاده بوده است. ولی با وجود خیرین توانستیم این مدرسه را در سال ۹۸ بازسازی کنیم. الحمداله این مدرسه فعالیت های خوبی داشته و مقام هایی در حوزه های مختلف کسب کرده است. هر چند برادران سلحشور چه در محلچه و چه در جنوب استان تلاش می کنند و منبع خیر و برکت هستند، با ساخت این مدرسه عامل وحدت و یک پارچگی و پلی بین مردم روستاهای محلچه و فیشور شده اند.

علی اصغر رضایی مدیر آموزش و پرورش اوز ضمن تشکر از مدیریت مدرسه برادران سلحشور از دانش آموزانی که در مقاطع مختلف موفق بوده اند تقدیر و تشکر کرد. همچنین برای تیم والیبال سلحشور که به عنوان نماینده شهرستان اوز توانست به مرحله استانی راه پیدا کند، آرزوی موفقیت کرد.

انسیه گلابی بخشدار مرکزی با تبریک ماه مبارک رمضان حضور دانش آموزان در اجتماع را مهم دانست و گفت: این دانش آموزان مشارکت اجتماعی خیلی خوبی دارند و امیدواریم شاهد حضور پر رنگ دختران تلاشگر در جایگاه های اجتماعی باشیم.

حسینعلی حسینی نسب از فیشور و بازنشسته آموزش و پرورش ضمن خرسندی از دعوت وی گفت: رابطه معلم و دانش آموزان رابطه ای قوی است و امیدوارم روز به روز شاهد پیشرفت این دانش آموزان در همه زمینه ها باشیم. 

در ادامه برنامه علیرضا شیخی زاده با اجرای سنتور، فاطیما سلیمانی و مریم یوسفی با اجرای دف نوازی شادی بخش محفل بودند.

در پایان با اهدای لوح و جوایز از این دانش آموزان تقدیر به عمل آمد.

لازم به ذکر است مجری این برنامه هستی حسنی بود که به زیبایی این مراسم را مدیریت می کرد.

عکس از یحیی ابراهیمی

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد