تجلیل بخشدار مرکزی از خبرنگاران اوز

تجلیل انسیه گلابی بخشدار مرکزی از خبرنگاران شهرستان اوز در هفته دولت انجام گرفت.

به گزارش مریم سمیعی خبرنگار پسین اوز، در روز دوشنبه ۶ شهریور۱۴۰۲ در هفته دولت، انسیه گلابی بخشدار مرکزی از خبرنگاران شهرستان اوز تجلیل کرد.

در این جلسه در ابتدا فروغ هاشمی ضمن تبریک روز کارمند و روز پزشک، خبرنگار و کار خبرنگاری را تشریح کرد و گفت: دیدگاه رسانه، دیدگاه خانه مطبوعات و دیدگاه خبرنگاران صرف شهر اوز نیست و مشاهده کرده ایم که بارها و بارها چه در بخش مرکزی و چه در بخش بیدشهر و روستاها هر گاه مراسمی بوده و هرگاه مشکلاتی بوده خبرنگاران در صحنه حاضر بودند. امروزه خبر درست و خبرهایی که در فضای مجازی پخش می شود و به سراسر دنیا مخابره می شود را مدیون زحمات این عزیزانی هستیم که از طریق  عکس یا خبر و یا یک نوشته مسائل و مشکلات را به گوش همه می رسانند و در راستای فرهنگ رسانی قدم بر می دارند.

گلابی بخشدار مرکزی ضمن یاد و خاطره شهید صارمی گفت: امیدوارم خبرنگاران در رسالت خودتان که خبر رسانی است رسم امانت داری را به جا آورید که البته  در رسانه شهرستان اوز اکثریت امانت داری را حفظ کرده و خبرها را آنچه که هست و می شنوند بیان می کنند.

عبدالعزیز خضری گفت: مدیری که تاریخ را بداند و عملکرد تاثیرگذاران در کشور را رصد کند مطمئناً مسئولی موفق خواهد بود. مسئولی که خود را از مردم جدا بداند بیگانه خواهد بود. رسانه های اوز بیشتر انسان های مسئولی هستند و شما از روز اول پیوند خوبی با رسانه داشته اید.

در پایان با اهدای لوح از خبرنگاران منطقه تجلیل شد.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد