تجلیل فرمانده نیروی انتظامی از خبرنگاران شهرستان اوز

به مناسبت روز خبرنگار  فرمانده نیروی انتظامی از خبرنگاران و اصحاب رسانه تقدیر کرد.

به گزارش پسین اوز، به مناسبت روز خبرنگار، در روز سه شنبه ۱۷ مردادماه آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه با حضور سرهنگ محمدی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اوز، معاون فرماندهی و رئیس اداره اماکن نیروی انتظامی و جمعی از خبرنگاران در دفتر فرماندهی انتظامی  برگزار گردید.

در این نشست ابتدا فروغ هاشمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ضمن تشکر از فرماندهی نیروی انتظامی گفت: اوز شهر فرهنگی و مردمی است و در اوز بیشترین رسانه مجوز دار هستند و خانه مطبوعات شهرستان اوز نیز فعال است و از بها دادن نیروی انتظامی به خبرنگاران تشکر کرد.

سرهنگ  محمدی فرمانده نیروی انتظامی ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگاران شهید گفت:  نقش خبرنگاران بسیار مهم است چون می خواهند واقعیت به مردم بیان کنند و به گفته مقام معظم رهبری بدون خبرنگار لحظه ها ماندگار نمی ماند.

وی به حفظ حجاب و این که حجاب را اگر از خانواده ها بگیرند ستون خانواده خراب می شود اشاره و مهم دانست. برای حل مشکلات باید به یکدیگر کمک و مشاوره دهیم. مطبوعات یک سری وظایف دارند که یکی از آنان نقد و جسارتشان است. اگر می خواهیم انتقاد کنیم کارشناسانه و منصفانه باید باشد.

شهر اوز شهری فرهنگی و مردم اوز با اخلاص و با صداقت هستند ما می توانیم به هم کمک کنیم و مشکلات را حل کنیم. نقش خبرنگاران بسیار مهم است و نباید مسائل اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی تبدیل به مسائل امنیتی شود.  ما به نیروها تاکید کردیم حرمت مردم شهرستان را حفظ کنند.  هر جا  رسانه قوی داشته باشد پیشرفت خواهد کرد. فقط باید مواظب باشیم دشمن شاد نشویم.

محمدی خطاب به خبرنگاران تصریح نمودند: ما به عنوان مدیران اجرایی شهرستان با آغوش باز پذیرای شما عزیزان هستیم.

در ادامه خبرنگاران دیدگاه های خود را مختصر بیان و به معرفی خود پرداختند.

در پایان این مراسم از تلاش های خبرنگاران و فعالین عرصه خبر و رسانه شهرستان اوز  با اهدای گل و لوح تقدیر و هدایا تجلیل به عمل آمد.


1 دیدگاه

  1. فیشور که سایت خبری دوسال نداره حتی خبرنگار نداره.
    اخبار فیشور که مربوط به دهیاری که مهندس تاج الدین به وسیله واتس آپ اطلاع رسانی می‌کنه اخبار مربوط به شورا فیشور و فرهنگی خانم فاطمه گل حقیقت اطلاع رسانی می کنند.
    من نمیدانم یک دوست فیشوری تو عکس هست خبرنگار اوز فکر کنم چون سایت خبری فیشور دوسال تعطیل.در هر صورت موفق باشید روزتون مبارک خبرنگار محترم و زحمتکش

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد