تدارک کارگروها برای جشن ارتقاء

به گزارش پسین اوز، جلسات کارگروه های مختلف برای برگزاری جشن ارتقاء بخش اوز به شهرستان بطور مرتب در محل شورا، بخشداری و سایر نقاط برپا می شود.

تاکنون کارگروه های ۵ گانه: مالی، تشریفات، تدارکات، اطلاع رسانی و انتظامات جلسات برنامه ریزی خود را برای هرچه بهتر برگزار کردن جشن ارتقاء در ماه ربیع الاول ماه ولادت باسعادت پیامبر گرامی اسلام(ص) برگزار کرده اند. در این میان کارگروه اطلاع رسانی با افزودن چهار چهره جدید از شورا و موزه، خود را تقویت و با برگزاری جلسات متعدد در این روند کوشا و فعال بوده است.

ابراهیم احمدی، شریف بازرگانی، احمد و عبدالعزیز خضری، امین سعیدی و فروغ هاشمی ۶ عضو ثابت اولیه این کارگروه بودند که پس از دو جلسه شریف بازرگانی استعفاء و ۵ نفر بقیه با تمام توان به کار خویش ادامه و ملاقات های مهم با مسئولان در جهت ایجاد نظم و آرامش برقرار کردند.

پس از اعلام رسمی ارتقاء جعفر راستگو، فرهاد رحمان زاده و مهران عسکری از شورای شهر و شریف بازرگانی از موزه مجددا به کارگروه پیوسته و هم اکنون برنامه ریزی های مهم برای جشن ارتقاء و سایر موارد به عمل می آورند.  


2 دیدگاه

  1. درود بر شما جناب خضری و جمعی که به تصویر کشیدید . دست مریزاد خدا قوت به همه تلاشگران

  2. قابل توجه مسولین وشورای شهر اوز

    مکان برای جشن ارتقا بابد بزرگ باشد مانند سالن های ورزشی ویا محوطه دانشگاه پیام نور که عموم مردم داخل وخارج در ان بتوانند شرکت نمایند زیرا این جشن عمومی است

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد