تشریح راههای ۴ شهرستان با وزیر راه و شهرسازی

به گزارش پسین اوز، و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده مردم در مجلس دکتر حسین حسین زاده نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی روز شنبه ۲۱ تیر سال جاری در وزارت راه و شهرسازی با مهندس محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار ابتدا حسین زاده با توجه به گرانی مسکن پیشنهاد داد تا سرمایه گذاران بخش خصوصی برای ساختن مسکن با دولت مشارکت کنند.

همچنین عمده محورهای اصلی، فرعی و روستائی ۴ شهرستان لارستان، خنج، گراش و اوز مورد بحث و بررسی قرار گرفت که به محور (جهرم- لار- بندرعباس)، (لار- بستک)، (لار- لامرد)، (درز-سایبان)، (آب باریک- بختیارویه)، (جویم فرشته جان)، (آبکنه- لاورستان)، (لامرد- خنج)، (باغان- کورده)، (قیر- خنج-اوز-گراش)، (گراش-چک چک)، (ارد-مز)، (زروان-عمادشهر-فداغ)، (بیرم-فداغ)، (بختیارویه-هیرم- کوره-اوز)، (صحرای باغ) و (گردنه محمله) می توان اشاره کرد. نماینده مردم در مجلس در مورد محورهای خیرساز مانند: (بختیارویه- هیرم- کوره- اوز) و (دیگ اشکن- خنج) گفت: ورود خیرین به عرصه طرح های راه و شهرسازی مایه مباهات است و باید آن را ارج نهاد.

مهندس اسلامی وزیر راه و شهرسازی با اشاره به جایگاه چهار شهرستان جنوبی استان فارس و نگاه ویژه دولت، ابراز امیدواری کرد که برای رفع مشکلات با تامین اعتبار محورهای مطرح شده قدم هایی برداشته شود.


1 دیدگاه

  1. خدا بدهد برکت این همه پروژه راهسازی برای منطقه فکر کنم برای کل استان هم اینقدر طرح وبرنامه در حال اجرا نباشد دولت هم یکسال دیگر فرصت ندارد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد