تشکر نماینده مردم در مجلس ازحضور وزیر در اوز

حسین زاده نماینده،لارستان،گراش، اوز، خنج و جویم در مجلس از حضور وزیر کشور و همراهان در حوزه انتخابیه و بازدید از مناطق زلزله زده  شهرستان اوز تشکر کرد.

به گزارش پسین اوز و به نقل از دفتر نماینده مردم در مجلس، حسین حسین زاده در پیامی خطاب به وزیر کشور گفت: حضور شما در منطقه و بازدید از مناطق زلزله زده و گفتگو با مردم و خیران موجب خشنودی مردم و دلگرمی نیک اندیشان و کارگزاران شد.

 حسین زاده افزوده: امید است که این سفر با دستاورد مهم همراه باشد، و با پیگیری مسئولان استانی و محلی مصوبات سفر اجرائی گردد.

 وی همچنین از ایمانیه استاندار، ر اسخی معاون توسعه و منابع وزارت کشور، نژاد جهانی معاون فنی هماهنگی بازسازی مدیریت بحران کشور، پدرام مسئول هماهنگی حوزه وزارتی، رضائی معاون استاندار، سعدی مدیرکل بحران استانداری، درویشی مدیر هلال احمر استان، فرمانداران و اصحاب رسانه که در این بازدیدها حضور داشتند تشکر کرد.

عکاس: مریم سمیعی 


2 دیدگاه

  1. قابل توجه فعالین اجتماعی ومسولین اوز

    بسیار خوب البته لازم است که مسولان ارشد شهرستان. اوز مصوبات سفر وزیر. را پیگیری. نمایند. تا عملی. شود. وهم چنین خبرنگاران وسایر مسولین هم خواستار درخواست ومطالبات کتبی. که تحویل ریس دفتر. وزیر. دادند باشند. مانند. استقرار. پلیس ۱۰+. واداره ثبت. اسناد و…..

  2. شورای شهر فعالانه پیگیر. باشید

    باید درسفر وزیر کشور. به اوز. هرچه زودتر. دنبال مصوبات ودرخواست. های مردم. باشید. وگرنه. در گذر زمان. همه چیز فراموش. میشود مسولان اوز. به ویژه شورای شهر اوز با جدیت به دنبال مطالبات مردم باشند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد