تشکیل جلسه شرکت توسعه و عمران در کوره

به گزارش پسین اوز و به نقل از بخشداری بیدشهر در روز سه شنبه ۲۸ مرداد ۹۹ به منظور آشنائی بخش بیدشهر با شرکت توسعه و عمران اوز نشستی در تالار دارالقرآن کوره برگزار شد.

پسین اوزمحمدشاحسنی بخشدار بیدشهر ضمن گرامیداشت سالروز ورود آزادگان سرفراز به میهن اسلامی گفت: روسای شوراها و دهیاران موظفند به هنگام حفاری لوله های گاز استعلامات را از ادارات برق، گاز و آبفا اخذ نمایند و دهیاران می باید نقشه های طرح هادی روستا را در دفتر خویش نصب نموده و طبق ساعات تعیین شده اداری در محل کار حضور یابند و از ساخت و سازهای خارج از طرح هادی و تجاوز به زمین های زراعتی جلوگیری کنند. شاحسنی در پایان با اشاره به شرکت توسعه و عمران اوز اظهار داشت: اطلاعات بیشتر توسط مهمانان ارائه می گردد.

در ادامه جلسه جعفر راستگو رئیس شوراهای شهر و شهرستان اوز جایگاه شوراها را مهم دانست و گفت: انتظار است که جلسات به طور مرتب برگزار و پیگیری مطالبات مردم در آن لحاظ شود. نوید خادمپور و عبداله معصوم نژاد از اعضای شرکت توسعه و عمران نیز مطالبی ایراد و مردم را تشویق به سرمایه گذاری در این شرکت کردند.

در انتهای جلسه به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به کشور به محمد سروی آزاده سرفراز بخش بیدشهر و دهیار روستای اسلام آباد لوح سپاس اهداء شد.


2 دیدگاه

  1. قابل توجه شورای شهر اوز

    درشهرستان خنج اداره گذرنامه وپلیس فتا در هفته دولت افتتاح میشود این ادارات توسط شورای شهر پیگیری وحمایت مالی شده است

  2. سلام
    جای تاسف هست که هنوز اداره گذرنامه نداریم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد