تشکیل کارگروه مشترک ادارات بنیاد مسکن اوز و بهزیستی اوز

به گزارش پسین اوز، صبح امروز در راستای همکاری بین ادارت جلسه ای با حضور بهرام دوستی روشن سرپرست بنیاد مسکن اوز و سرکار خانم فاطمه اسدی رئیس اداره بهزیستی اوز،فاطمه نامی مددکار اجتماعی بهزیستی اوز در محل بنیاد مسکن اوز برگزار گردید .


در این نشست ضمن تشکیل کارگروه مشترک و معرفی کارشناسان دو اداره جهت پیگیری موضوعات و مصوبات این جلسه و جلسات آتی ،در خصوص اجرای تفاهم نامه مشارکت ساخت مسکن مددجویان بهزیستی با همکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا ،بنیاد مسکن و بهزیستی تصمیماتی به شرح ذیل اتخاذ گردید :
۱- با توجه به سهمیه ۲ واحد مسکونی به بهزیستی اوز مقرر گردید نماینده بهزیستی نسبت به معرفی متقاضیان پالایش شده به بنیاد ظرف هفته جاری اقدام نماید .
۲ . بنیاد مسکن با همکاری دهیاران و ادارات خدمات رسان با استناد به جز ۲ بند چ ماده ۸۰ قانون برنامه ششم توسعه کشور معافیت حق انشعاب آب ،برق ،گاز و عوارض صدور پروانه ساختمانی و … اقدامات قانونی را انجام نمایند .
۳-نظارت بر ساخت واحدها و همچنین بررسی ،اعلام نظر و تایید نقشه های ارائه شده توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و همچنین صدور پایان کار واحدهای مسکونی با همکاری بنیاد مسکن انجام پذیرد .
لازم به توضیح می باشد این طرح با همکاری ۷۵ درصد هزینه ساخت ساخت توسط سازمان بهزیستی کشور و در قالب کمک بلاعوض و ۲۵ درصد باقیمانده توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا تامین می گردد.


2 دیدگاه

  1. ایا اداره بهزیستی اوز هنوز هم در حد نمایندگی وتابع لار است ویا اینکه به اداره مستقل تبدیل شده است لطفا کسانیکه مطلع هستند کامنت بگذارند

  2. ارتقای بهزیستی اوز

    تعامل وارتباط ادارات برای خدمت به مردم مستمند قابل ستایش است اداره بهزیستی اوز بابد از از لارستان مستقل شود تاخودش دارای بودجه واعتبار دولتی مستقل شود تابنواند بیشتر به مردم مستضعف ونیازمند خدمت رسانی کند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد