تشکیل کمیته مدیریت بحران در فرمانداری

به گزارش پسین اوز، و به منظور مقابله با بحران های احتمالی در مورد سیل و غیره کمیته بحران در فرمانداری اوز تشکیل شد.

علی اصغر علی پور فرماندار شهرستان اوز در جلسه کمیته اظهار داشت: طبق اطلاعیه هواشناسی و استانداری فارس پیش بینی می شود که امروز و فردا باران های سیل آسا در استان ریزش کنند و بهتر است که تمهیدات لازم در این مورد در نظر گرفته شد.

فرماندار به شهردار، ادارات راه و شهرسازی، بخشداری بیدشهر، آب و فاضلاب، گاز، نیروی انتظامی، هلال احمر، شورای شهر، بیمارستان، برق و غیره تذکرات لازم را در مورد آمادگی این ادارات اعلام کرد و گفت: انتظار است در این زمینه اقدامات لازم را به عمل آورده و کشیک شبانه روزی داشته باشید.

در ادامه جلسه مسعود کراماتی شهردار، جهانگیر عطوفت، رئیس آبفا، رضائی رئیس آموزش و پرورش، محبی، راستگو و رحمان زاده از شواری شهر، شکاری رئیس هلال احمر، جبذری از اداره برق و نماینده نیروی انتظامی، فضوی رئیس اداره گاز، علمدار از بیمارستان و خضری رئیس دانشگاه آزاد، مدیرمسئول پسین اوز و وحدانی رئیس کمیته امور مالی در هر مورد آمادگی خود را برای مقابله با سیل احتمالی و بارندگی شدید اعلام کردند.محمد شاحسنی بخشدار بیدشهر نیز در مورد گردنه هیرم و اسکان عشایر منطقه توضیحاتی ارائه داد. جلسه در ساعت ۱۲ ظهر پایان یافت و مقرر شد مکانی برای حضور اعضای کمیته بحران در نظر گرفته شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد