تعیین نمایندگان برای پیگیری ساخت مسکن ملی

به گزارش پسین اوز و به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اوز، پس از انجام قرعه کشی بلوک ها از متقاضیان برای انتخاب هیات اجرائی دعوت به عمل آمد. بهرام دوستی روشن سرپرست بنیاد مسکن اوز اهم اقدامات را به شرح زیر اعلام کرد:

۱- تشکیل جلسه با هر بلوک بصورت جداگانه.

۲-توضیحات کلیاتی در رابطه با طرح مسکن اقدام ملی.

۳-انتخاب هیئت نمایندگی از بین اعضا هر بلوک به تعداد سه نفر.

۴-راهنمایی متقاضیان جهت تشکیل گروه واتساپی برای هر بلوک جهت هماهنگی بین متقاضیان.

۵-راهنمایی لازم جهت ارائه وکالت کاری محضری به سه نفر منتخب در قالب هیئت نمایندگی.

۶-ارائه نقشه تفکیکی که تا این تاریخ قابل استناد می باشد که نام هر بلوک در طرح تفکیکی قید شده که بعد از این پیام مجددا ارائه می گردد.

۷-راهنمایی متقاضیان جهت مراجعه به بانک مسکن جهت باز کردن حساب صندوق توسعه یکم که در صورت استفاده مبلغ سود وام دریافتی از ۱۸ درصد به زیر ده درصد کاهش می یابد.

۸-نقشه هر واحد بستگی به متراژ بلوک انتخاب شده می باشد که در طرح تایید شده تا ابن تاریخ مساحت هر بلوک بین ۸۰ الی ۱۳۰ متر و در بعضی از بلوک ها بیشتر از متراژ فوق که در زمان تهیه طرح معماری که تا پایان مهرماه طرح آن آماده می شود، متراژ دقیق هر واحد مشخص می گردد.

۹-طرح موصوف از مزیت بهرمندی از زمین ۹۹ ساله برخوردار می باشد.

۱۰-تمامی هزینه های نقشه معماری ،نظارت و عوارض شهرداری با ۵۰ درصد تخفیف محاسبه می گردد.

۱۱-اعطای ۷۵ الی یکصد میلیون تومان تسهیلات با سود ۱۸ درصد که قابلیت تبدیل به صندوق توسعه یکم جهت کاهش سود را دارد .پرداخت اقساط وام دو سال بعد از اتمام ساخت شروع و ده ساله می باشد.

۱۲-هزینه ساخت و بالاسری منهای تسهیلات اعطایی و تخفیفات در عوارض پروانه -نقشه و نظارت بعهده متقاضی می باشد و در برش زمانی ساخت واحد بر اساس پیشرفت فیزیکی می بایست پرداخت گردد.

۱۳-بعد از تکمیل مدارک منتخبین هر بلوک در قالب هیئت نمایندگی این عزیزان پیگیری شناسایی انبوه ساز بومی جهت واحد خود و معرفی به بنیاد مسکن را انجام که در صورت دارا بودن شرایط انبوه ساز و بررسی توسط اداره کل بنیاد مسکن بر اساس ضوابط ارجاع قانونی کار، قرارداد اجرای عملیات ساخت منعقد می گردد. در صورت ابهام در موارد اعلامی این بنیاد آمادگی پاسخگویی و راهنمایی عزیزان را دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد