تقدیر از یاوران شورا

به گزارش پسین اوز، جلسه تقدیر و تشکر از یاوران شورا در تالار اجتماعات بخشداری با حضور بخشدار، شهردار، اعضای شورا، انجمن نواندیشان،  انجمن خیریه و عده ای از معتمدین یاوران شورا تشکیل شد.

مهران عسکری رئیس شورای اسلامی شهر هدف از تشکیل این جلسه را تقدیر  و قدردانی از زحمات یاوران شورا که در مناسبت های ملی  همکاری های لازم را انجام می دهند دانست. وی گفت: سازمان دهی جدید در یاوران شورا انجام شده است و برای کار: کاور جدید،کارت جدید، آرم، کلاه و سوت تهیه شده است و انتظار است اعضاء جدید دیگر اضافه گردد. و از یاوران شورا که از دور شورای چهارم تا به حال همراه و همگام با شورا و مردم بوده اند تشکر نمود.  

محمدحسین آتش فراز بخشدار نیز از پیشکسوتان همچون محمد محمودی، محمد صدیق پیرزاد و آجی مزرعی که همیشه وقت خود را برای مردم بخش اوز اختصاص می دهند تشکر نمود. در ادامه حادثه توریستی را نیز محکوم و آن را تسلیت گفت. بخشدار از یاوران شورا که بازوان توانمند و اتاق فکر شورا هستند سپاسگزاری نمود و گفت این نقش یاوران شورا یکی از نمونه های نقش مردم در جمهوری اسلامی دانست.

مسعود کراماتی شهردار از یاوران  شورا تشکر نمود و اظهار داشت شهر اوز در سازمان همیاری های شهرداری ها کشور بسیار مطرح و مورد توجه است.

در این جلسه محمدصدیق پیرزاد، محمد محمودی، یونس امیدوار، ساسان پیرزاد، عبداله معصوم زادگان، احمد کریما، آجی مرزعی، نورالدین صمدانی، فریدون نامی نیز در تحسین از یاوران شورا صحبت کردند. ساسان پیرزاد از طرف انجمن نواندیشان مبلغ دو میلیون تومان به یاوران شورا اهدا نمودند و اعلام کرد که شیخ عبدالقادر فقیهی نیز مبلغ ۵ میلیون تومان نیز به مناسبت همایش روز اوز اهدا کرده اند. فریدون نامی نیز از سوی گروه بهداشت و محیط متعهد شد که در روز اوز مقابل پارک نوروز اقدام به گل کاری و آذین بندی نمایند.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد