تقدیر دانشگاه آزاد از بخشداری و امام جمعه

به گزارش پسین اوز، به منظور قدردانی از زحمات امام جمعه و بخشدار در پشتیبانی از دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز، رئیس، کارکنان و جمعی از دانشجویان و دانش آموختگان و اعضای هیات اجرایی صبح امروز ۵ اسفندماه ۹۶ با حضور در بخشداری و دفتر امام جمعه از پشتیبانی بخشدار و امام جمعه از ابتدای تاسیس تاکنون سپاسگزاری کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز در هر دو جلسه اظهار داشت: در بیشتر دانشگاه های معتبر دنیا، فارغ التحصیلان بازوی توانمند دانشگاه ها هستند. عبدالعزیز خضری افزود: تعامل بین مسئولان، مردم و خیرین توانسته است در این راستا ما را موفق بدارد. در این جلسه بخشدار گفت: در طول دوران خدمتم این اولین بار است که یک سازمان بطور رسمی با حضور در بخشداری سپاسگزاری می شود. وی از عبدالقادر فقیهی رئیس هیات امنای دفتر دبی و از رئیس دانشگاه به نیکی یاد کرد و گفت: حتی من فکر نمی کردم دانشگاه آزاد به این زیبایی و عظمت با آب ، برق، تلفن و گاز آماده شود. این کار بزرگی است که به هیات امناء دفاتر دبی و اوز و خضری رئیس آن تبریک می گویم. محمدحسین آتش فراز اضافه کرد: که من در چهار چوب قانون به جلسات آزاد، اندیشی و سیاسی اعتقاد دارم و از یاوران شورا که در شورای چهارم تشکیل شد نیز به نیکی یاد کرد و آن را ستود. بخشدار در پایان گفت: دانشگاه آزاد اوز دارای امکانات ویژه از جمله تالارهای زیبا است که عموم از آن استفاده می کنند و این مایه افتخار است.

امام جمعه نیز اظهار داشت: رسالت دانشگاه بالا بردن فهم عمومی جامعه است که بسیار تاثیرگذار است. رشته های موجود در دانشگاه توانسته است نیاز جامعه را برطرف سازد. اعضای هیات امنای اوز و دبی زیاد زحمت کشیدند از آنان ممنون هستم. حاج شیخ عبدالعزیز قاضی زاده در پایان گفت: من کمافی السابق در خدمت دانشگاه هستم و برای گازکشی مسجد نیز در شورای مساجد مطرح و تصمیم گیری می شود.

در جلسات بخشداری و دفتر امام جمعه: محمدصدیق پیرزاد، ناصر خضری، بهرام رفیعی، آرزو شفائی، محسن مهرآوران، عبداله معصوم نژاد، احمد صمدانی، ابراهیم احمدی و فتحیه فتحی بطور مختصر در مورد حمایت مسئولان از دانشگاه صحبت کردند. در ابتدای هر دو جلسه عبداله معصوم نژاد دانشجوی دانشگاه آزاد به قرائت قرآن پرداخت.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد