توسط بخشداری مرکزی لارستان صورت گرفت : تبریک ارتقاء و انتصاب فرماندار اوز

به گزارش پسین اوز، علماء، بخشدار ومسئولان بخش مرکزى شهرستان لارستان به منظور تبریک ارتقاء وانتصاب فرماندار صبح روز سه شنبه ۹۹/۶/۴ در تالار بخشدارى مرکزى اوز با امام جمعه و فرماندار شهرستان اوز دیدار کردند.


در این نشست که شهردار، رئیس شوراى شهر وشهرستان، نایب رئیس شورا و مدیران پسین، پیام و پیام دانش و مدیر دفتر نماینده مردم در مجلس خضور داشتند، فرماندار اوز گفت: خدا را شاکرم که من به عنوان فرماندار اوز منصوب شدم. على اصغر على پور پست فرماندارى اوز را نعمت خدادادى دانست. وى از همکارى پیروز بخشدار مرکزى، ائمه جمعه، روحانیت، شهرداران، دهیاران و اعضاى شوراهاى اسلامى بخش مرکزى شهرستان لارستان در زمان مسئولیت معاونت سیاسى و امنیتى در لارستان سپاسگزارى کرد و گفت: با پیگیرى هاى مردم و نظرات موافق ریاست جمهورى و هیات دولت و به ویژه پشتیبانى استاندار فرهیخته ارتقاء اوز انجام شد. على پور رمز موفقیت ارتقاء اوز را وحدت اعلام کرد و اظهار داشت: تمام سعى ما در حفظ و گسترش وحدت است. امام جمعه اوز نیز گفت: تشریف فرمائى برادران از بخش مرکزى لارستان نشانه وحدت و همدلى است. حاج شیخ عبدالعزیز قاضى زاده، انقلاب اسلامى به رهبرى امام راحل را متعلق به آزادگان گیتى دانست و افزود: حضرت امام حسین (ع) نیز راه آزادگى و شهادت را را به مردم آموخت. امام جمعه اوز اضافه کرد: که ما همه پیرو راه امام حسین(ع) هستیم. وى از مهمانان سپاسگزارى کرد. بخشدار مرکزى لارستان ضمن تسلیت ایام سوگوارى و گرامیداشت هفته دولت گفت: ما براى عرض تبریک ارتقاء بخش و انتصاب فرماندار کمى با تاخیر خدمت رسیدیم که عذر خواهى مى کنیم به هرحال وظیفه بود که در اولین فرصت خدمت برسیم.


على پیروز اظهار داشت: ما مردم لارستان هیچگاه شهر و دیار هنرپروران، خیر خیزان ، ادیبان و وحدت آفرینان را فراموش نکرده و نمى کنیم. پیروز با اشاره به خاطراتى از سرشمارى سال ١٣٩٠ که جوانان اوز براى تحقق آمارى که رئیس جمهور وقت اعلام کرده بود با دوچرخه و با شعار سرشمارى به بندر عباس رفته و از اوزى هاى ساکن بندر دعوت به شرکت در سرشمارى اوز کردند و این نمودى از فرهنگ مشارکت و تعهد بود. پیروز، وحدت را در لارستان، گراش، اوز و خنج مقوله اصلى امنیت و پیشرفت و توسعه پایدار دانست و گفت: ما خواهان ارتقاء همه بخش ها، دهستان ها و روستاها در کنار ارتقاء لارستان هستیم و در پایان مراتب قدردانى وتبریک اهالى بخش و کارکنان و مسئولان بخش مرکزى لارستان را به مناسبت ارتقاء بایسته اوز و انتصاب شایسته على پور فرماندار را به امام جمعه وحضار و فرماندار اعلام کرد.


در ادامه جعفر راستگو رئیس شورا شهر و شهرستان، فرزاد شریفی مدیر دفتر نماینده مردم در مجلس، احمد خضری مدیر مسئول پسین اوز نیز ضمن سپاس از حضور مهمانان درباره وحدت و دانش صحبت کردند و جلسه با اهداء قرآن ولوح سپاس به امام جمعه و فرماندار اوز پایان یافت.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد