توصیه های سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اوز در ادامه مسیرمبارزه با بیماری کرونا با همکاری مردم شریف این منطقه

با سلام و ارادت خالصانه و خاضعانه خدمت نمازگزاران محترم

باعنایت به توصیه های موکد وزیر محترم بهداشت، مسوولین محترم بهداشتی و درمانی و اعضای شورای تامین شهرستان مواردی چند به اختصار جهت رعایت و مطالبه همگانی خدمت شما به شرح ذیل اعلام می کنم که عاجزانه تقاضامندم مورد عنایت قرار داده و نسبت به نشر و تبلیغ آن در بین اعضای خانواده خود مبلغان حوزه بهداشت و درمان بوده تا انشااله با توکل به خداوند و مدد شما عزیزان هر چه زودتر بر این بیماری فائق آمده و امید روزهای خوش گذشته باشیم ؛ انشااله.

١- زدن ماسک از خانه تا خانه و رعایت فاصله گذاری اجتماعی که از ارکان اساسی مبارزه کووید ١٩ هست را مدنظر قرار دهید.

٢- از حضور در تجمعات و برگزاری آن بویژه جشنهای عروسی و مراسم تعزیه جدا خودداری و با گردانندگان آن بطور جد برخورد می گردد و طبق مصوبه ستاد ملی کرونا با افراد خاطی برخورد قانونی می گردد و مجرم به مقامات قضایی معرفی می گردد.

٣- رعایت پروتکل بهداشتی توسط کلیه صنوف شهرستان از موارد ضروری و مورد تاکید می باشد که در غیر اینصورت صنف خاطی پلمپ و محاکمه می گردد.

۴- استفاده روزانه از منابع غذایی و پروتینی مفید از جمله ویتامین C و D، میوه و غلات و حبوبات بویژه لبنیات و شیر در دستور کار روزانه شما عزیزان باشد.

شایان ذکر است طبق شیوه نامه های ستاد کرونا در سراسر ایران اسلامی ارائه هر گونه خدمات اداری و صنفی به همشهریانی که از ماسک استفاده نمیکنند جدا خودداری شده و با اداره و صنف مذکور برخورد می گردد.

در پایان امیدوارم با همکاری و همیاری شما نمازگزاران محترم در آینده ایی نه چندان دور شاهد آرامش و سلامتی و بهروزی شما باشیم.

دکتر نازنین رضایی-سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اوز


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد