ثبت شکایات مردمی در خصوص تخلفات ساختمانی در سامانه جامع نظارت عالیه کشور

در راستای اعمال ماده ٣۵ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان در خصوص نظارت عالیه برساخت و سازها توسط وزارت راه و شهرسازی و همچنین ارتباط مناسب و موثر و رسیدگی به درخواست ها و شکایات در زمینه ساختمانی مراجعین می توانند  با ورود به سامانه snam.mrud.ir  نسبت به ثبت شکایات خود در این زمینه اقدام نمایند.

شکایت ثبت شده مستقیما بر روی کارتابل مدیر مسکن و ساختمان و رییس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان و مسئول نظارت عالیه اداره کل راه و شهرسازی لارستان قابل رویت بوده و مورد پیگیری قرار می گیرد و در اسرع وقت به اطلاع متقاضی رسانده خواهد شد.

متقاضی نیز می تواند از طریق سامانه مذکور شکایت خود را پیگیری نموده و تمام مراحل ذکر شده توسط کارشناس محترم دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازی کنترل و پیگیری می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۵٢٢۴١١۶٠ _٠٧١اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی لارستان تماس حاصل فرمایید.


2 دیدگاه

  1. قزوین خیابان فردوس شمالی کوچه یاس پلاک ۱۲ طبقه سوم
    در همسایگی ما ساختمانی در حال ساخت (مراحل پایانی) میباشد که از ابتدا با رعایت نکردن درز انقطاع و حالا هم با اومدن دیوار ساختمان و تجاوز به حریم منزل ما و ایجاد خسارت مزاحمت های بسیاری را ایجاد کرده است . از آن مقام محترم تقاضا دارم کارشناسی جهت تعیین خلافی ساختمان مذکور معرفی و پیگیری نمایند . قبلا از همکاری شما عزیزان سپاسگزارم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد