جدال ورزشکاران اوز با حریفان خود در مسابقات مچ اندازی قهرمانی استان

تیم مچ اندازی اوز با حضور در مسابقات مچ اندازی قهرمانی باشگاه های استان فارس به چندین مدال رنگی این بازیها دست یافت.

این مسابقات که با حضور ۱۲ تیم باشگاهی استان در قالب ۱۷۰ ورزشکار به میزبانی شهر شیراز برگزار گردید ورزشکاران مچ انداز اوز در مصاف با حریفان خود به نتایج زیر دست یافتند.

محمدجلیلی در ۷۰- کیلوگرم در رده سنی جوانان مقام اول در هر دودست چپ و راست و مقام اول بزرگسالان در دست راست و مقام دوم بزرگسالان در دست چپ را به دست آورد و توانست به تنهایی به ۳ مدال باارزش طلا و یک مدال نقره دست یابد.

عماد صمدانی در وزن ۷۵- کیلو گرم بزرگسالان در یک وزن شلوغ و سنگین موفق به کسب مقام اول در هر دو دست راست و چپ شد و با شایستگی مدال طلای این وزن را از چنگ حریفان در آورد وبر گردن آویخت.

سینا اسماعیلی در وزن ۸۰- کیلوگرم در رده سنی جوانان در هر دو دست چپ و راست  به مقام دوم رسید و مدال نقره را از آن خود کرد ودر رده سنی بزرگسالان مقام سوم دست چپ را به دست آورد و به مدال برنز رسید.

محمدخدیوی در وزن ۶۵- کیلوگرم جوانان موفق به کسب مقام سوم در دست چپ شد ودر نهایت تیم اعزامی اوز در این مسابقات در جدول امتیاز دهی تیمی در دو رده جوانان و بزرگسالان در بین ۱۲ تیم باشگاهی با اختلاف کمی چهارم شد ، اما در این مسابقات این پایان موفقیت برای ورزش اوز نبود بلکه محمد فرصتی از داوران برتر وملی ما نیز در این تورنمنت ورزشی بزرگ استان به کار قضاوت پرداخت و در پایان از سوی هیات برگزاری مسابقات و هیات بدنسازی و پرورش اندام استان بالاترین نمره قضاوت را بدست آورد و افتخاری دیگر برای ورزش اوز در استان رقم خورد.

این مسابقات در مجموعه ورزشی ایثار شیراز برگزار گردید.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد