جشن الفبا در مجتمع آفرینش

به گزارش پسین اوز، دانش آموزن کلاس اول مجتمع آموزشی و فرهنگی آفرینش صبح پنج شنبه ۱۲ اردیبهشت ۹۸ همزمان با بزرگداشت هفته مقام معلم با حضور اولیاء خودشان و اولیاء مجتمع جشن الفبا برگزار کردند.

مدیر مجتمع در این آئین اظهار داشت جشن الفبا مراسمی است که به میمنت سوادآموزی دانش آموزان کلاس اول برگزار کردیم. وی ایجاد تنوع و تغییر در برنامه های آموزشی و پرورشی مجتمع با نشاط سازی برنامه های مجتمع، ماندگار و خاطره انگیز نمودن اولین سال تحصیلی برای دانش آموزان و والدین، تقدیر از زحمات یک ساله همه معلمان عزیز به ویژه معلمان کلاس اول خانم ها ضیائی و تفویضی را از جمله اهداف برگزاری این آئین دانست.

پروین دادستان با اشاره به ارزش علم و علم آموزی اظهار داشت سعی خواهیم کرد محیط مجتمع را برای دانش آموزان و اولیاء آنان صمیمی کنیم. وی افزود: افتخار می کنیم که مجتمع آموزشی و فرهنگی آفرینش به وعده های خویش عمل کرده و هم اکنون مورد توجه مسئولان آموزش و پرورش منطقه و حتی خارج از منطقه است و بازدیدهای مکرر مدارس از شهرستان ها و مناطق دیگر از این مجتمع گویای واقعیت است.

در این آئین دانش آموزان ۲ شعبه کلاس اول به طور جداگانه، دسته جمعی به قرائت قرآن و ترجمه آن پرداختند و سپس سروده جشن الفبا را اجرا نمودند.

در پایان به هر کدام از دانش آموزان مجتمع لوح تقدیر و هدیه ویژه توسط مدیر، مربی پرورشی، مربی هنر و معاون مجتمع اهدا شد و کیک سوادآموزی توسط معلمان کلاس اول بریده و بین دانش آموزان و اولیاء تقسیم گردید.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد