جشن بزرگ روز زن و مادر در اوز

مراسم گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه (س) و پاسداشت روز زن با حضور بانوان در سالن الزهرا اداره آموزش و پرورش برگزار شد.


در این مراسم شاد که فروغ هاشمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد مدیریت آن را به عهده داشت با تلاوت قرآن توسط خانم حق شناس و سرود ملی آغاز شد. سپس طیبه رحمانی از مجتمع علوم دینی ضمن تبریک روز مادر و اینکه همه روزها روز زن است و ارزشمندی زن حد مرزی ندارد و این که در وصف این مقام والا نوشته ها و احادیث زیادی داریم و در قرآن کریم یک سوره به نام زن اختصاص یافته است زیباترین نوشته می‌تواند باشد، عنوان کرد.


در ادامه فریبا صالحی رئیس شورای اسلامی شهر ضمن گرامیداشت روز مادر و زن به گوشه‌ای از فعالیت‌های بانوان شهر با آرزوی اینکه انشالله روز به روز شاهد پیشرفت و فعالیت بانوان شهرمان باشیم اشاره کرد.
در این مراسم خانم ها صمیمی فرد مسئول اموربانوان سپاه و بسیج خواهران، زبیده میرزاده از فعالین اجتماعی و فاطمه جعفری از مجتمع علوم دینی مقالاتی درباره مقام مادر و زن قرائت کردند و برنامه با اجرای دو کلیپ از فعالیتهای بانوان شهر و مجتمع علوم دینی پخش شد و گروه اناشید خواهر مجتمع دینی و اجرای موسیقی زنده توسط نسترن صمدانی و سروده اشعار محلی توسط حلیمه جنیدی با دست و دکلمه خوانی دانش آموزان ستایش اربابی و رومیصا زمانی و اجرای مسابقه مادر و فرزند و دادن هدایا به تمامی مادران و دختران از جمله برنامه‌های شاد این روز به یاد ماندنی بود.


لازم به ذکر است که این برنامه توسط ستاد برگزاری روز زن، کمیسیون فرهنگی شورا و شهرداری، امور بانوان بخشداری، اداره فرهنگ و ارشاد، کمیته امور بانوان آموزش و پرورش، پایگاه سپاه و بسیج و خواهران و مجتمع علوم دینی بود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد