جشن میلاد امام رضا(ع) با حضور خدام حرم رضوی

جشن سالروز میلاد امام رضا(ع) با حضور خدام رضوی و مسئولان در تالار ورزشی میراحمدی شهر اوز برگزار شد.

به گزارش پسین اوز، از سوی ستاد برگزاری دهه کرامت شهرستان اوز جشن سالروز میلاد امام رضا(ع) با حضور ۴ تن از خدام حرم رضوی مشهد و مسئولان شهرستان اوز در تالار ورزشی میراحمدی برگزار شد.

فرماندار در این آیین گفت: امروز سالروز تولد میلاد امام رضا(ع) است که اکنون حالت معنوی را به این مکان داده است.

محمد محمدی افزود: افزون بر ۹۵ درصد مردم شهرستان اوز اهل تسنن و شافعی مذهب هستند. ولی ارادت خویش را به خاندان عصمت و طهارت به اثبات رسانیده اند. همین حضور خداکثری آنان موید این حقیقت است. وی از مسئولان و حضار و خادمان حرم رضوی و همراهان آنان از گراش تشکر کرد.

رضایی مجری برنامه گفت: جشن در سالروز تولد امام رضا(ع) و با حضور خدام حرم رضوی باعث افتخار شهرستان اوز است.

حجت الاسلام هادی نورانی گفت: خادمان امام رضا(ع) نهمین روز است که در استان هستند و در روز بزرگ میلاد امام رضا(ع) در شهرستان فرهنگی اوز می باشیم. حتی در روایت بزرگان اهل سنت نیز زیارت امام رضا(ع) تاکید شده است. زیارت امام رضا(ع) دارای مزایای بسیار است. وی افزود: متولدین دهه ۸۰ می توانند عدد ۴۴ را به سامانه ۱۰۰۰۸۸۸پیامک کنند تا حرم میزبان عزیزان باشد.

محمد شیردل از خادمین حرم رضوی به مولود خوانی پرداخت و فاطمه نجاتی عضو انجمن ادبی تائب اوز سروده ای درباره امام رضا(ع) قرائت کرد.

گروه دختران نونهال کاراته به هنرنمایی پرداخته و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیرخانه کمیسیون امور بانوان فرمانداری و اداره بهزیستی به ۹ تن از هنرمندان فرهنگی: ۱-سوسن محمدی آزاد ۲- مریم محمدی آزاد ۳-فاطمه مدنی ۴-گلناز فریدونی ۵- امهانی هرمی ۶-مریم الماسی ۷-فاطمه برازنده ۸-فاطمه یادگاری ۹-یپمانه پاکروان که از بانوان کم توان ولی هنرمند و برجسته و حافظ کل قرآن و نقاش بودند لوح تقدیر و هدایا داده شد.

در ادامه گروه سرود ائمه الهدی پسران سرود اجرا کرده و پایان بخش برنامه سرود همگانی دانش آموزان مدارس شهر اوز بود که سرود سلام فرمانده را اجرا کردند و خادمین برای عیادت بیماران به بیمارستان رفتند. در هنگام وردو خدام به تالار ورزشی از سوی مردم و مسئولان مورد استقبال قرار گرفته و کودکان خردسال خیرمقدم گفتند.

حجت الاسلام هادی نورانی، محمد شیردل، عادل آهن چی و سید امیرحسین سعادتمند از خدام حرم رضوی بودند که به اوز آمدند.  


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد