جشن گلریزان در اوز

نیکوکاران و خیراندیشان شهرستان اوز در تالار امپراطور گرد آمده تا آزادی زندانیان غیرعمدی را رقم بزنند.

به گزارش پسین اوز، هادی اهالی رئیس زندان شهرستان های لارستان، گراش، اوز، خنج، جویم، مهر و لامرد که در شهرستان اوز مستقر است گفت: ۱۶ نفر از زندانیان غیرعمد با کمک خیرین شهرستان اوز آزاد شده اند.

وی افزود: ۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان بدهی این زندانیان بوده که با کمک شورای حل اختلاف و مددکاری زندان بخش عظیمی از بدهی تخفیف گرفته و ۱۶ نفر با مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان از زندان مرخص شدند.

اهالی در ادامه گفت: ۱۴ نفر نیز با کمک سایر خیران شهرستان های مجاور آزاد شده اند. رئیس زندان با بیان این که ۱۳ نفر زندانی دیگر که رقم بدهی آنان بالا بود به ستاد دیه استان ارجاع شد گفت: آنان حدود ۱۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بدهی داشتند که با تلاش ۸ میلیارد تخفیف گرفته شد و یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به صورت وام و بلاعوض پرداخت و آزاد شدند.

اهالی با اشاره به این که ۲۳ نفر با جرایم مالی غیرعمد در این زندان هستند که ۵ نفر مربوط به مهریه و ۱۸ نفر ماده ۳ محکومیت مالی است و جمع کل بدهی آنان ۲۹ میلیارد تومان است اظهار داشت که از زندانیان سال پیش ۲ نفر محکوم مالی هنوز در زندان هستند.

وی از خیران و مسئولان شهرستان اوز و محمد شکوه که هزینه افطاری امشب را تقبل کرده است تشکر کرد.

در ادامه حاج شیخ محمدزمان زمانی امام جمعه با اهدای یک میلیون تومان، محمد محمدی فرماندار، فضل اله سلمانپور فرمانده سپاه اوز، حسام الدین زندوی رئیس دادگستری اوز در مورد اجر و پاداش خیرین درباره آزاد سازی زندانیان سخن گفتند.

فرشته سلمانپور ۲ قطه سروده خویش را قرائت کرد و چند کودک خردسال قلک های خویش را برای آزادی زندانیان اهدا کردند.

در پایان لوح تقدیر به خیران اهداء شد.

 مدیر پیام دانش اوز گفت: افزون بر ۹۰۰ میلیون تومان توسط خیران شهرستان اوز جمع آوری شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد