جلسه توجیهی تشکیل موسسه خیریه در بیمارستان امیدوار اوز برگزار شد

جلسه توجیهی تشکیل هیات موسسه خیرین، با حضور مسئول مشارکت های اجتماعی دانشکده علوم پزشکی لارستان، بخشدار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اوز، انجمن نواندیشان، انجمن خیریه و جمعی از خیرین در سالن اجتماعات بیمارستان امیدوار اوز برگزار شد.

در ابتدا رئیس بیمارستان دکتر محمد هادی شمسایی از تمامی خیرینی که در این مدت بیمارستان را همراهی کرده اند تشکر نمود و هدف خود را از تاسیس موسسه خیرین در بیمارستان را نظام مند کردن کمک های خیرخواهانه در راستای کاهش مشکلات اقتصادی بیمارستان دانست.  

سپس مسئول مشارکت های اجتماعی دانشکده علوم پزشکی لارستان مریم فزونی ضمن تشریح اساسنامه و شیوه نامه اجرایی تشکیل موسسات خیریه بیمارستانی بیان کرد: تعداد هیئت موسس باید بین ۹ تا ۲۰ نفر باشد که بعد از رای گیری ۵ نفر به عنوان عضو اصلی هیئت مدیره ۲ نفر عضو علی البدل هیئت مدیره، یک نفر بازرس اصلی و یک نفر بازرس علی البدل انتخاب خواهند شد که فقط ۵ نفر عضو اصلی هیئت مدیره حق رای خواهند داشت و مدت فعالیت آنها دو سال می باشد.

اهداف موسسه: ۱- ساماندهی مشارکت های ورودی برای حمایت از بیماران ۲- ساخت تجهیز و بازسازی و توسعه بیمارستان.

سخنرانی بعد رئیس هیات امنای بیمارستان محمد محمودی ضمن صحبت در مورد چگونگی تشکیل بیمارستان امیدوار اوز، از خدمات رئیس، کارکنان و پزشکان بیمارستان تقدیر و تشکر کرد.

در پایان از تمامی حضار تقاضا شد تا آمادگی مکتوب خود را جهت عضویت در هیئت موسسه خیریه هر چه زودتر اعلام کنند تا اقدامات لازم صورت گیرد.


2 دیدگاه

  1. شهرونداز تهران

    ایجاد موسسه خیربه در بیمارستان در شرایط فعلی بسیار صروری است تا کمکهای خیرین ونیکوکاران را برای ارتقا وکیفیت بیمارستان اوز هدایت وهماهنگ نمایند

  2. شهروند اوزی ازشیرار

    از اقای عزیز خصری انتطار داریم که در موسسه خیریه بیمارستان عصویت پیدا کنند تا از تجربیات ایشان در امور بیمارستان مردم اوز بهره ببرند حصور ایشان بسیار لازم است

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد