جلسه تودیع و معارفه فرماندهان سپاه پاسداران اوز

به گزارش پسین اوز طی مراسمی در روز سه شنبه ۲۹ خردادماه ۹۷ در محل سالن الزهرا با حضور مسئولین شهرستان لارستان، اوز و روستاهای تابعه جلسه تودیع و معارفه سروان سید حسین رضوی و سرگرد مجتبی مجردی  به عنوان فرماندهان اسبق و جدید حوزه مقاومت بسیج سپاه امام علی (ع) اوز برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم بعد از قرائت قرآن توسط افشاری و اجرای سرود جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام هادی پور نماینده ولی فقیه در سپاه لارستان از همه مسئولین و مردم که دعوت آقای رضوی را قبول کرده و به مراسم آمده اند تقدیر و تشکر نمود. و از خدمات ۱۰ ساله جناب سروان رضوی در طول دوران خدمت خود تقدیر کرد و گفت: وی در این مدت توانسته است رضایت و خوشنودی تمام مردم و مسئولین را جلب کند. و در بین سخنانش به صفات مسئولین اشاراتی نمود.

بخشدار اوز نیز ضمن تشکر در مورد مسئولیت و امنیت در منطقه صحبت کردند و فرمودند که سروان رضوی در این مدت توانسته است که امنیت را با کمک دیگر دوستان در شهر ایجاد کند. مسئولیت یک توفیق الهی است که وظیفه مسئولین خدمت به مردم است در غیر این صورت این مسئولیت جایگاهی ندارد و اگر در زمان مسئولیت بتوانیم مشکلی از دوش مردم برداریم توانسته ایم برای همیشه اسمی را به یادگار ببریم. چون مسئولیت ها تمام می شود و این خدمت به خلق است که همیشه ماندگار است. جناب سروان رضوی ارتباط و وحدت خوبی با مردم و مسئولین داشته که انتظار داریم این وحدت و همدلی در زمان خدمت سرگرد مجتبی مجردی نیز بیش از پیش وجود داشته باشد.

جناب سرهنگ جاهدی فرمانده سپاه لارستان، ضمن تشکر از خدمات سروان رضوی، گفتند که حضور شما عزیزان در این جلسه نشان گر این است که جناب سروان رضوی توانسته است در طول خدمت خود رضایت تمام مردم و مسئولین را به خود جلب کند. آقای مجردی نیز در طول خدمتی که در سپاه داشته اند یکی از بهترین نیروهای استان بوده اند و امیدواریم همان طوری که با ایشان تعامل و همکاری داشته اید با جناب سرگرد مجردی نیز داشته باشید و او را نیز در طول خدمت خود همراهی نمایید.

جناب سروان سیدحسین رضوی ضمن تشکر از حضور مردم و آرزوی موفقیت برای آقای مجردی گفتند: سعی کرده ام در طول خدمت اقداماتی در خور شان مردم شهر اوز انجام داده باشم و آن همدلی و وحدتی که مثال زدنی است بین تشییع و تسنن وجود دارد خود خیلی خوب است.

بعد از اجرای کلیپ از فعالیت های حوزه مقاومت بسیج سپاه اوز در این دهه، سروان پیش بین از بازرسان سپاه لارستان حکم سرگرد مجردی و تقدیرنامه سروان رضوی را برای عموم قرائت کردند. 

جناب سرگرد مجردی فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج سپاه اوز به داشتن بصیرت  و توجه به رویش ها اشاره کردند که هر بسیجی باید با توجه به بصیرت به وظایف خود عمل کند.

در پایان برنامه از طرف ادارات و ارگان های اوز و روستاهای تابعه از جناب سروان رضوی با دادن هدایا تقدیر و تشکر نمودند و از طرف سپاه اوز نیز از خیرین و فعالان بسیج و سپاه که در این دهه با سپاه همکاری های لازم را داشته اند با اهدای لوح، تقدیر و تشکر شد.


1 دیدگاه

  1. احمد صالحی زاده

    لازم بود اسامی فعالان بسیج اوز که لوح دریافت نمودند ذکر می شود تا موجب دل گرمی دیگر بسیجیان باشد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد