جلسه شورای شهرستان با حضور  رئیس مخابرات و نمایندگان دفتر نماینده در مجلس

جلسه شورای شهرستان با حضور  صادق نژادان ریس اداره مخابرات لارستان و مظفری و اسدی از دفتر نماینده مجلس منطقه برگزار شد.

 شورای شهرستان در این جلسه  علاوه بر طرح خواسته های خود از مخابرات پیگیر میزان تحقق مطالبات اعضاء از دکتر جعفرپور و اقدامات دفتر ایشان شد.

در این جلسه که با حضور ۱۲ عضو همراه بود ابتدا مقیمی رئیس شورای شهرستان ضمن خوش آمد به میهمانان و ارائه گزارشی از فعالیت شورای شهرستان گفت: انتظار است شوراها در پاسخ به نامه های مهم سرعت عمل بهتری داشته باشند. و اشاره کرد به طرح  تولید برق از زباله که شورای شهرستان و شورای لار مدتهاست پیگیر طرح هستند و چنانچه به نتیجه برسد هم در اشتغال زایی و هم در حفظ محیط زیست موثر خواهد بود  و خواستار همکاری مسئولین منطقه شد.

سپس هر کدام از اعضا به بیان مطالب خود پرداختند که در این بین طاعتی ضمن انتقاد از عملکرد مخابرات گفت: روستاهای بخش اوز از عملکرد مخابرات رضایت ندارند و آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت وضعیت مناسبی ندارد و بر لزوم آنتن bts  تاکید کرد و گفت فیبر نوری وظیفه مخابرات است نه مردم.

راستگو گفت آنتن دهی تلفن همراه در اوز در همه مناطق یکسان نیست و در برخی جاها مثل دانشگاه پیام نور با مشکل مواجه است و همچنین از برخی مشکلات اینترنت گفت. مهندس صادق نژادان در پاسخ به اعضا مطالبی را مطرح و به برخی سوالات پاسخ داد. و گفت: مطالبات مردمی و نمایندگان کارها را بهتر به نتیجه می رساند و افزود نگهداری شبکه و توسعه خطوط بعضی مناطق شهری جز وظایف مخابرات است و در پاسخ به همسان نبودن آنتن دهی موبایل هم افزود در برخی مناطق شهری نیاز به آنتن فرعی است.

مظفری از دفتر نماینده مجلس ضمن ارائه گزارشی از پیگیریهای خواسته ها گفت: شورای شهرستان بهترین نهاد برای کارشناسی و جمع بندی مطالبات مردمی است و در جایی مثل این شورا نمایندگان به کمک کارشناسان و مشاورین میتوانند طرح ها و برنامه های کلان را برای توسعه شهرستان تهیه کنند.

سپس مظفری و اسدی از تصویب نهایی انتقال آب سد سلمان به بنارویه و جویم و آغاز کار راه آهن از زاهد محمود تا لار به صورت آنتنی و اقدامات نهایی در کلید خوردن منطقه ویژه اقتصادی لارستان خبر دادند.

در بخشی از جلسه راستگو مسئول کمیسیون عمران شهرستان تصمیمات این کمیسیون را برای تایید و مصوب شدن در شورای شهرستان ارائه داد که شامل موارد زیر بود:۱-‌ دعوت از شهرداران منطقه  به صورت فردی و جمعی ۲- ادامه فعالیت کارگروه راه و تعیین اولویتهای شهرستان جهت مکاتبه، پیگیری و هماهنگی با مئسولین ۳- اجرای وظایف نطارتی شورای شهرستان بر طرح های اجرایی روستا و شهر به صورت چرخه ای و بیان نکات لازم به صورت کتبی به دستگاه های مربوطه ۴-‌ ارائه تقویم و برنامه های آینده کمیسیون که چهار طرح پیشنهادی به تصویب شورای شهرستان رسید.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد