حضور علما، مسئولین و معتمدین شهرستان اوز در نکوداشت هفته وحدت در لارستان

همزمان با ولادت با سعادت پیامبر اعظم(ص) و هفته وحدت، علما، مسئولین و معتمدین شهرستان اوز در نکوداشت هفته وحدت و ویژه برنامه بزرگداشت منادیان در حسینیه اعظم لارستان شرکت کردند. 

به گزارش پسین اوز؛ این مراسم با حضور علمای اهل تشیع و تسنن، فرمانداران و معاونین، ائمه جمعه و جماعات، فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی، بخشداران، شهرداران، دهیاران، شوراهای اسلامی، معتمدین، خیرین و قشرهای مختلف مردم شهرستان های: لارستان، گراش، اوز، خنج، جویم، مهر و لامرد در حسینیه اعظم شهر لار برگزار شد.

در این آیین حجت الاسلام سید مختار موسوی خرم امام جمعه لارستان، سرهنگ افسری فرماندهی سپاه ناحیه لارستان، شیخ محمدزمان زمانی معاونت اجتماعی و قرآنی مدرسه عالی احمدیه اوز، حجت الاسلام والمسلمین دکتر احمد حاتمیان کارشناس فرق و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به آیات و روایات قرآن کریم از فضائل اخلاقی، حسنات و برکات نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) و بنیانگذاران وحدت سخن گفتند وحاج کاظم محمدی از مداحان اهل بیت، مولودی خوانی کرد.

پایان بخش این مراسم معنوی تجلیل از خانواده معظم شهدای امنیت شهر بیرم شهیدان نورالدین جنگجو و هادی عرفانی نیا و همچنین تجلیل از ۶ نفر از مهندسین اهل تشیع و تسنن بود.

 


1 دیدگاه

  1. آقای محمدی فرماندار محترم توجه نمایند

    آقای فرماندار قراربود. بعداز هفته دولت. ایستگاه. هواشناسی اوز. افتتاح. شود. اما دیگر خبری نشد ؟؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد