خبـرنگـاران شهـرستـان تجلیل شـدنـد

 خبرنگاران شهرستان اوز به همت فرمانداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد تقدیر قرار گرفتند.


به گزارش پسین اوز، فرماندار در آیین تجلیل از خبرنگاران گفت: همه خواهان بستر و فضا برای طرح نقد و انتقاد هستید. از این موضوع استقبال می شود. ولی در بحث نقد و نقادی نباید عیب جوئی مطرح باشد. نقد صادقانه منصفانه و به منظور برطرف شدن مشکل مورد قبول است.
محمد محمدی افزود: من به آزادی قلم و بیان معتقدم ولی انصاف، تقوا و عدالت را نیز باید در نظر داشت. بالاترین مقام سیاسی شهرستان به نگارش و انتخاب تیتر پرداخت و گفت: در بسیاری موارد تیترها باعث آزردگی خاطر مردم و مسئولان می شود. در طرح مطالبات به این نکته توجه خاص شود.


وی از طرح یاس و نومیدی در نوشته ها انتقاد کرد و گفت: چه بهتر پیوسته امید و شادی را در جامعه پخش کنید. محمدی ضمن سپاس از اصحاب رسانه مجوزدار شهرستان اوز افزود: مدیران دستگاه های اجرایی موظف به پاسخگویی به رسانه ها هستند.
قبل از سخنان فرماندار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد در شهرستان اوز گفت: دوست داشتیم همه اعضاء خانه مطبوعات حضور داشتند، ولی فرمانداری تعداد را محدود ساخت. فروغ هاشمی افزود: فردا ساعت ۷ صبح در محل خانه مطبوعات (موزه مردم شناسی) همه اعضاء خانه مطبوعات و مسئولان به صرف صبحانه و دیدار از خانه مطبوعات دعوت هستید.


سپس شریف بازرگانی، مسعود باقرزاده، شاکر شیخ عبدلی، پروانه پدارم، شیما رحمانپور، حمیرا نامدار، ابراهیم احمدی، محمدرفیع راوند، روح اله نجفی، احمد خضری، فرشته شیروانی، فریبا برازنده، عبدالرحمان صالح به ترتیب انتظارات و مسائل مربوط به نویسندگان، خبرنگاران و نشریات شهرستان اوز را به طور خلاصه توضیح دادند.
در پایان به اصحاب رسانه حاضر در جلسه لوح تقدیر اهداء شد.


2 دیدگاه

  1. تقاضا. از رسانه ها ومسولان

    همه این جلسات مبارک است اما نقش اصلی رسانه ها مطالبه گری وروشنگری درمورد مشکلات وکمبودهای جامعه است که باید با جسارت وشهامت آنرا دنبال کنند کمبودهای شهرستان اوز از نظر تاسیس ادارات از سایر شهرهای تازه تاسیس فارس بیشتر است باید بخاطر مردم این ادارات تاسیس شوند. ادارات محیط زیست. امور آب منطقه ای. اداره کار و رفاه اجتماعی. وتامین اجتماعی. باید همانند سایر شهرستان های همردیف تاسیس شوند رسانه های اوز باید آنرا تعقیب نمایند

  2. خانه مطبوعات. وخبرنگار صدا وسیما

    راجع به تعیین خبرنگار صدا و سیما برای شهرستان اوز. پیگیری نمایید بسیار لازم است

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد