خداحافظی فرماندار سابق لارستان از مردم اوز

احمد خضری: به دعوت جلیل حسنی فرماندار سابق لارستان گروهی از مردم شهرستان اوز در آیین تودیع و معارفه فرمانداران سابق و جدید لارستان شرکت کردند.

 

شیخ محمدصالح انصاری امام جمعه موقت، معصوم زادگان رئیس اتاق اصناف، احمد خضری مدیرمسئول پسین اوز، فرید نامی رئیس شورای اسلامی شهر اوز، جعفر راستگو رئیس سابق شورای شهرستان، محمود محبی رئیس شورای حل اختلاف، ساسان پیرزاد و یونس امیدوار از اعضای موسسه خیریه بیمارستان امیدوار و تعدادی از روسای ادارات شهرستان اوز طبق دعوت در این آیین شرکت داشتند.

جلیل حسنی چندبار به عنوان فرماندار برتر استان فارس و یک بار هم به عنوان فرماندار برتر حوزه اقتصادی کشور انتخاب شده است. وی در روند ارتقاء بخش اوز به شهرستان با کارگروه ارتقاء شورای اسلامی شهر اوز همکاری  داشت. مردم اوز اقدامات وی را ستوده و برایش آرزوی موفقیت دارند.

در آیین تودیع و معارفه فرمانداران سابق و جدید لارستان، حسنی چندبار از مردم اوز سپاسگزاری کرد و گفت من افتخار آن را داشتم که مدت ۳ سال از شهریور ۱۳۹۵ تا مهر ۱۳۹۸ در خدمت آن بوده و از متانت، ادب و فرهنگ والای مردم شهرستان اوز بهره مند شدم. فرماندار سابق لارستان از مردم اوز خداحافظی و طلب حلیت کرد.


2 دیدگاه

  1. خداحافظی حسنی فرماندار لار

    ایشان فرمانداری مردمی وفروتن بود برای ارتقای اوز هم همت کردند مردم اوز خاطرات خوب ایشان را به یاد خواهند داشت

  2. خدایارش فرمانداری متین وفعال بود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد