خرید نان با کارت نانوا

معاون وزارت اقتصادی و دارائی از فراهم شدن امکان خرید نان با کارت نانوا خبر داد.

به گزارش مریم سمیعی خبرنگار پسین اوز، معاون سیاستگذاری اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارائی گفت: دولت آمادگی دارد که محدودیت های تخصیص آرد به نانوا را حذف کند.

سید محمدهادی سبحانیان افزود: هر نانوائی بیشتر فعال کند، مسلماً امکان بهره مندی بیشتری از آرد را خواهد داشت. وی با اشاره به اینکه بعضی از افراد به دلائل مختلف فاقد کارت اعتباری بانکی هستند و نمی توانند به صورت نقد نان خریداری کنند لذا تمهیداتی در نظر گرفته شده که با همکاری استانداران این موضوع حل می شود.

سبحانیان اضافه کرد: پس از حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی به منظور جلوگیری از ایجاد اختلال در بازار آرد سعی شد نانوائی ها را به دستگاه کارتخوان مجهز شود تا میزان مصرفی آرد هر نانوا به طور شفاف مشخص شود.

معاون وزیر اقتصادی و دارائی در این راستا گفت: در زیرساخت فنی تدبیری پیش بینی شده است مبنی بر اینکه نانوایان مشخصات یکی از کارت های بانکی خود را انتخاب و در سامانه ای ثبت می کنند و اگر مشتری برای خرید نان به نانوا مراجعه کرد و فاقد کارت بانکی بود می تواند پول نقد را به نانوا بدهد و نانوا به نیابت وی از کارت معرفی شده به سامانه نان برای وی خرید کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد