دارائی اوز پرداخت کرده است: در مدت ۴ سال ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به شهرداری

جلسه شورای بخش اوز با حضور مهمانان محمدرضا مروج  معاون مدیر کل امور مالیاتی استان، شهرام علمداری رئیس امور مالیاتی لارستان، گراشی، حجت اخوت رییس دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس در لارستان و امام جمعه، روسای ادارات، اصحاب رسانه با موضوع تودیع و معارفه رئیس اداره دارایی و امور مالیات اوز ۳ اردیبهشت ۹۷در سالن اجتماعات بخشداری برگزار شد.

ابتدا محمدحسین آتش فراز بخشدار ضمن تشکر از حاضران در جلسه خواستار حمایت و همراهی مسؤولان برای حمایت از تولید کالای ایرانی شد. همچنین به بررسی عملکرد سال ۹۶ ادارات و داشتن برنامه مدون برای سال ۹۷ که همه ادارات باید ارائه دهند تاکید کرد، و از زحمات مرادپور رئیس اداره مالیات اوز تشکر کرد. وی از مروج معاون مدیرکل امور مالیاتی استان دو تقاضا نمود:۱-پیگیری ارتقای امور مالیاتی و دارایی اوز با توجه به سابقه ای که بخش اوز دارد ۲- تشکیل و احیاء هیات های حل اختلاف مالیاتی و شورای عالی مالیاتی که قبلاً تشکیل می شد.

 مسئول کانون فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس به معرفی نهاد کانون فرهنگی و هنری مساجد پرداخت و عنوان کرد مساجد به عنوان محور برنامه‌های مختلف اعم از اجتماعی، فرهنگی، اوقات فراغت جوانان و… هستند، از مسئولان توقع می‌رود توجه بیشتری را به مساجد و حضور در مساجد داشته باشند که این خود بهترین راه حضور در بین مردم و دیدن و شنیدن و آشنایی با مشکلات مردم و شهرها خواهد بود و از طرفی این امر باعث همدلی و انسجام بیشتر بین مسئولین و مردم نیز می‌شود و حتی از پتانسیل های دولتی استفاده شود مثل بیمه نمازگران در مساجد می تواند باشد.

 محمدرضا مروج  معاون مدیر کل امور مالیاتی استان ضمن تقدیر از خدمات مرادپور و کارکنان گروه مالیاتی اوز گفت: در ارزیابی به عمل آمده مراد پور رئیس سابق این اداره و کارکنان گروه مالیاتی اوز از نظر تعامل با مردم و رعایت طرح تکریم ارباب رجوع جزء بهترین گروه های مالیاتی منطقه بوده است.

باید فرهنگ مالیاتی نهادینه شود و مردم بدانند که برخی از مالیات ها از جمله مالیات بر ارزش افزوده در محل هزینه می شود. از محل درآمدهای ارزش افزوده از سال ۹۲ تا سال ۹۶ مبلغ ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به شهرداری اوز پرداخت شده و نیز مبلغ یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان به دهیاری ها در سال های ۹۵ و ۹۶  پرداخت شده است. و در پاسخ به درخواست بخشدار عنوان کرد با توجه به ارتقای اداره لار به معاونت مدیر کل پس از درخواست ارتقا و ارائه آمار و مستندات به استان موضوع را پیگیری خواهد کرد تا این درخواست محقق شود.

در ادامه از زحمات مراد پور رئیس سابق این اداره و کارکنان گروه مالیاتی اوز که از نظر تعامل با مردم  و رعایت طرح تکریم ارباب رجوع جزء بهترین گروه های مالیاتی منطقه بوده است، تقدیر و تشکر گردید.

عباس افشارکی به عنوان رئیس گروه حسابرسی مالیاتی اوز طی حکمی که از سوی محسن کاویانی مدیر کل امورمالیاتی استان انتصاب شد. وی اهل زرین دشت و ۲۱سال سابقه کاری را در کارنامه کاری خود دارد و در حال حاضر دانشجوی ترم آخر حسابداری می باشد.

 


1 دیدگاه

  1. در مورد زرین دشت: زبان آن‌ها فارسی است. مردم چند روستای شهرستان زرین دشت به زبان ترکی قشقایی و نیمی از مردم شهر دبیران به زبان عربی سخن می‌گویند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد