درهفته دولت ١٣ طرح با اعتبار ١۴٨میلیاردریال در شهرستان اوز

به گزارش پسین اوز وبه نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اوز ؛ علی پور فرماندار شهرستان ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبداله الحسین (ع) و گرامیداشت هفته دولت و یاد و نام و خاطره شهیدان والامقام رجایی و باهنر و تبریک روز پزشک به جامعه پزشکی و کادر درمان کشور به عنوان سربازان خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا ، با اشاره به اینکه در ایران اول شهریور ماه، هم‌زمان با زاد روز ابن سینا، و به پاس تألیفات و خدمات وی، به علوم پزشکی و فعالیت وی در این رشته و تجلیل از پزشکان، روز پزشک نام‌گذاری شده ‌است ، اظهار داشت: کادر درمان شش ماه بی وقفه در خط مقدم دفاع از سلامت کشور هستند و با بی‌مبالاتی و دورهمی و سفرهای غیرضروری آنان را خسته‌تر نکنیم. وی بهترین تقدیر از زحمات چند ماهه آنان را توجه و رعایت اصول و پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی تعیین شده برشمرد و تاکید کرد با رعایت بهداشت فردی و ترک سفر در تعطیلات آخر هفته ، قدردان پزشکان و کادر درمان باشیم.
فرماندار شهرستان در ادامه با بیان اینکه ، هفته دولت فرصت خوبی برای ارائه فعالیت ها و اقدامات موثر دولت تدبیر و امید است ؛ گفت: در هفته دولت سال جاری تعداد ۱۳ پروژه جمعاً به مبلغ ١۴٧/٧٠٠/٠٠٠/٠٠٠ریال ( چهارده میلیارد و هفتصد و هفتاد میلیون تومان ) به بهره برداری و کلنگ زنی می رسد که از این تعداد ، ٣طرح به مبلغ ١١/٠٠٠/٠٠٠/٠٠٠( یک میلیارد و یکصد میلیون تومان ) کلنگ زنی و ۱۰ پروژه دیگر نیز به مبلغ١٣۶/٧٠٠/٠٠٠/٠٠٠( سیزده میلیارد و هفتصد میلیون تومان ) به بهره برداری می رسد.
لازم به ذکر است از این تعداد پروژه ، میزان ٣٧/٨٠٠/٠٠٠/٠٠٠ریال ( سه میلیارد و هشتصد میلیون تومان ) توسط خیرین گرانقدر شهرستان و میزان ١٠٩/٩٠٠/٠٠٠/٠٠٠ ( ده میلیارد و نهصد و نود میلیون تومان ) توسط دولت تامین اعتبار گردیده است.


3 دیدگاه

  1. بسیار خوب اما این برنامه وپروژها باید مشخصا وجداگانه معرفی بشوند تا مردم بهتر ور جریان قرار گیرند

  2. اوزی از بندر

    برای اینکه مردم بیشتر در جریان پروژها هفته دولت باشند بهتراست کلیه ۱۳ مورد با تفکیک منتشر شوند

  3. کارمند اموزش وپرورش

    این. ۱۳ طرح باید کاملا مشخص مطرح . ومشخص شوند که در کجای شهرستان قرار است. اجرا شوند. معمولا در سالهای قبل طرح وپروژها به تفکیک منتشر میشدند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد