در جلسه شورای فرهنگی اوز: ایرانی، کالای ایرانی مصرف کن

به گزارش پسین اوز، جلسه برنامه ریزی فرهنگی سال ۱۳۹۷ در تالار بخشداری برگزار شد. در این جلسه بخشدار از متولیان فرهنگ که در سال گذشته نهایت سعی و تلاش خویش را انجام داده اند سپاسگزاری کرد و گفت: امسال سال حمایت از کالای ایرانی است.

محمدحسین آتش فراز تاکید کرد که: در این زمینه باید اقدامات وسیع انجام داد چون حمایت از کالای ایرانی یعنی حمایت از تولید، حمایت از اشتغال جوانان، حمایت از اقتصاد و حمایت از کشور است. وی افزود: رسانه های فعال اوز، دانشگاه ها، شوراها، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد، شورا و شهرداری و… بهتر می توانند در مورد حمایت از کالای ایرانی اقدام کنند. بخشدار اضافه کرد: که ابتدا باید کالای تولید اوز، و بعد به ترتیب لارستان، فارس و کشور را مدنظر قرار داده و مصرف کنیم. تا باعث رونق منطقه، شهرستان، استان و کشور شود. وی به فضای مجازی اشاره کرد و گفت: باید از پیام رسان های داخلی استفاده نمود. این مقام سیاسی با بیان این که ما در سال گذشته در مورد آسیب های اجتماعی در منطقه اوز خوب کارکرده ایم گفت: انتظار است که امسال نیز بهتر اقدام شود.

در ادامه بخشدار اظهار داشت: خشکسالی یکی از دغدغه های مردم و مسئولان است. و در این زمینه نیز باید فرهنگ صرفه جوئی در آب را اشاعه داد. در ادامه جلسه محمدرضا رضائی ریئس آموزش و پرورش، فریبا صالحی رئیس شورای اسلامی شهر اوز، فروغ هاشمی رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی، منظر زارعی مسئول فرهنگی دانشگاه پیام نور، اشرف فتحی  از اداره آبفا، عبدالعزیز خضری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اوز، محمدرضا عرفانی معاون دانشکده علوم پزشکی و رئیس دانشکده بهداشت اوز، احمد خضری و ابراهیم احمدی مدیران مسئول پسین و پیام اوز، فتح اله امینی عضو شورای بخش، امین نظام پور مسئول جهاد کشاورزی اوز و فرهاد پیرزاد مسئول روابط عمومی شهرداری، مرتضی رحیمی نژاد دهیار محلچه به ترتیب عملکرد و پیشنهادات لازم را به جلسه ارائه دادند.

جلسه که از ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه ۲۲ فروردین آغاز شده بود در ساعت ۱۰ و ۴۵ دقیقه به پایان رسید و مقرر شد با دعوت از اصناف، کشاورزان، جوانان، هنرمندان و غیره برای نهادینه شدن فرهنگ مصرف کالای ایرانی صرفه جویی در مصرف آب، جلوگیری از آسیب های اجتماعی برنامه ریزی شود. و پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری اعضای شورای فرهنگی یکصدا اعلام کردند: ایرانی کالای ایرانی مصرف کن.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد