در دهه فجر: بهره برداری از ۱۴ طرح با هزینه ۴۷ میلیارد ریال در بخش اوز

 شورای اداری بخش در ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه ۹ بهمن ۹۶ در تالار بخشداری تشکیل شد.

 جلسه را حاج شیخ عبدالعزیز قاضی زاده مفتی اهل سنت جنوب فارس و امام جمعه اوز با مهم دانستن برگزاری دهه فجر آغاز کرد و گفت: در زمانی که دشمنان انقلاب اسلامی در پی شکست اهداف کشور هستند مسلمانان باید با اتحاد و همدلی ترفندهای دشمن را خنثی کنند.

 در این جلسه فریبا صالحی رئیس شورای اسلامی شهر اوز، فروغ هاشمی رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدرضا رضایی رئیس آموزش و پرورش، عبدالله معصوم نژاد رئیس اتاق اصناف، محمد صدیق پیرزاد عضو شورای سرپرستی پسین اوز، محمدرضا عرفانی رئیس دانشکده بهداشت و دکتر خیرالنساء نوروزی رئیس دامپزشکی پیرامون برگزاری و اهمیت دهه فجر و برنامه های مربوط در ادارات خود صحبت کردند. بخشدار اوز گفت: اوج قدرت انقلاب اسلامی مردم بودند و مردم محوریت انقلاب را به عهده داشتند و توجه به خدا و قرآن، رهبری و وحدت را رمز پیروزی دانست. محمد حسین آتش فراز افزود شرکت در روز ۱۲ بهمن سالروز تاریخی ورود امام راحل به کشور و ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل  بوده و از مسئولان تقاضا کرد که در این روزهای تاریخی شرکت فعال داشته باشند. بخشدار از افتتاح ۱۴ طرح عمرانی با هزینه‌ای افزون‌بر ۴۷ میلیارد ریال سخن گفت و اعلام نمود که این طرح ها در روستاها کلنگ‌زنی و یا به بهره برداری می رسند.

آتش فراز افزود روز ۱۵ بهمن ۹۶ طرح های عمرانی اوز با حضور مسئولان و معتمدین شهرستان و بخش در کهنه، هود، بیدشهر، کوره، قلات و گلار افتتاح ‌شوند. این مقام سیاسی دولت در بخش اوز اضافه کرد که اعتبار طرح‌های عمرانی که در بخش اوز به بهره‌برداری می‌رسد حدود ۱۷ میلیارد ریال آن توسط نیکوکاران و ۳۰ میلیارد ریال آن از محل اعتبارات دولتی تامین و پرداخت شده است.

 بخشدار، مردم و مسئولان را برای غبار روبی شامگاه پنجشنبه ۱۲ بهمن در گلزار شهدا نیز دعوت کرد و سایر برنامه های دهه فجر را قرائت نمود.


2 دیدگاه

  1. در گزارش سایت شما حدود ۳۰ میلیارد ریال آن توسط نیکوکاران و ۱۷ میلیارد ریال آن از محل اعتبارات دولتی تگزارش شده است اما در سایت اوز امروز مبالغ مذکور از سوی نیکوکاران و دولت بر عکس میباشد یعنی سهم دولت ۳۰ میلیارد ریال و سهم نیکو کاران ۱۷ میلیارد ریال گزارش کرده اند کدامیک درست می باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد