در پایتختی کتاب جهان هم شرکت می کنیم

۱۴ آبان در تقویم ایران به نام روز فرهنگ عمومی نامگذاری شده است. بدین مناسبت از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، موزه مردم شناسی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و دبیرخانه پایتخت کتاب اوز نمایشگاهی از آثار نقاشی، عکاسی و طراحی هنرمندان در محوطه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اوز برپا شد.

به گزارش پسین اوز این نمایشگاه توسط محمد محمدی فرماندار و شمس الدین جام گوهری هنرمند پیشکسوت اوز افتتاح شد.

فروغ هاشمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: به مناسبت گرامیداشت روز فرهنگ عمومی این نمایشگاه برپا شده است. وی افزود: گزارش کامل دفاعیه پایتختی کتاب اوز نیز ارائه می شود.

پس از بازدید از نمایشگاه محمدرسول رفعتی رئیس دبیرخانه پایتخت کتاب، تاریخچه پایتختی کتاب در ایران و کسب عناوین شهر اوز را تشریح کرد و از فرماندار، شهردار، اعضای شورای شهر و سایر اعضاء پایتخت کتاب اوز قدردانی کرد. او ضمن بر شمردن سختی کارها گفت: این فعالیت ادامه دارد و در کارزار پایتختی کتاب در سال آینده باز هم شرکت خواهیم کرد. وی در پایان گفت: قصد داریم در پایتخت کتاب جهان نیز شرکت کنیم.

محمد محمدی فرماندار نیز ضمن سپاس از فعالیت اعضای دبیرخانه گفت: فعالیت اوز در بین مراکز استان ها و شهرهای بزرگ ایران ستودنی است و این افتخاری برای استان و شهرستان است.

در ادامه فرهاد ابراهیم پور نیز ضمن تائید ادامه فعالیت پایتخت کتاب از فضای مجازی انتقاد کرد و گفت: اعضای پایتخت کتاب باید بدون توجه به انتقادات فضای مجازی به راهشان ادامه دهند.      شریف بازرگانی مدیر موزه مردم شناسی نیز حمایت موزه عروسک ها و مردم شناسی از پایتخت کتاب را اعلام کرد و گفت: در این راه نباید مایوس شد و به فعالیت ادامه دهید.

 عکس از: شهربان حسینی


2 دیدگاه

  1. با سلام.لطفا از جیب خودتان در پایتخت کتاب جهان شرکت کنید.بر فرض پایتخت کتاب هم شدید چه نفعی میکنید.به فکر پیشرفت باشید و تاسیس ادارات نه اضافه کردن عناوین والقاب که هیچ نفعی واستون نداره

  2. پایتختی کتاب. جهان ومسولان. در اوز

    مهم کتابخوانی. افراد. جامعه. است که در اوز همانند بسیاری از شهرها مردم چندان. کتاب خوان. نیستند حالا شما نه تنها در کتابخوانی جهان. حتی. اگر. در کتابخوانی. منظومه شمسی هم. شرکت. کنید. چندان. در اصل. وفلسفه کتاب خواندن مردم اوز. تاثیری. ندارد. آری. برادر جان

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد