دومین همایش تجلی همدلی در اوز

همایش تجلی همدلی با محوریت تقدیر از نخبگان و نویسندگان برتر شهرستان های لارستان، گراش، اوز و خنج با حضور فرمانداران شهرستان های لارستان، اوز و خنج و مسئولان و روحانیون و محمدعلی خادم الرسول مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس در تالار فردوسی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش پسین اوز به مناسبت گرامیداشت سالروز سفر مقام معظم رهبری به لارستان به ابتکار فرمانداران ۴ شهرستان لارستان، گراش، اوز و خنج و با هکاری فرمانداری ویژه لارستان، شهرداری لار و اداره امور کتابخانه های لارستان و اوز و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز، دبیرخانه پایتخت کتاب، دانشگاه آزاد اسلامی اوز و موزه مردم شناسی دومین همایش تجلی همدلی با محوریت تقدیر از نخبگان و نویسندگان برتر که موفق به تالیف کتاب در سال ۱۴۰۰ شده اند در تالار فردوسی دانشگاه آزاد اسلامی اوز برگزار شد.

در این آئین محمد محمدی فرماندار و حاج شیخ محمدصالح انصاری امام جمعه موقت شهرستان اوز درباره سفر مقام معظم رهبری به لارستان و ارزش کتاب و کتابخوانی صحبت کردند. و چند کلیپ درباره وحدت و همدلی، کتاب و مقام آوری شهرستان اوز در کسب شهر خلاق کتابخوانی و مرحله نهائی پایتخت کتاب پخش شد.

در ادامه نشست زهرا تیموری، سعید غیاث وند، شکوفه زارع، احمد خضری و صادق رحمانی نویسندگان شهرستان های لارستان، خنج، گراش و اوز به معرفی مختصر کتاب خویش پرداختند و در پایان به نویسندگان لوح تقدیر اهدا شد و حضار از نمایشگاه کتاب در موزه مردم شناسی اوز بازدید و در نشست گراش که با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز تشکیل شده بود شرکت کردند.

گفتنی است که همایش تجلی وحدت با محوریت ویژگی ها و ظرفیت های معماری و شهرسازی لارستان کهن نیز صبح یک شنبه ۱۸ اردیبهشت در تالار باران مجتمع علمی و فرهنگی و ورزشی طوبی (منیری) لار با حضور معاون شهرسازی وزیر راه و شهرسازی نیز برگزار شد.


2 دیدگاه

  1. قابل توجه فعالین ویرانه های اوز

    این برنامه ها برای ایجاد زمینه برای مرکزیت لار برای استان شدن است که توسط فعالین ومسولان در لارستان هدایت میشود البته لازم است که خود محوری وهمه چیز خواهی برای خود لار مطرح نشود تا این همدلی استمرار یابد

  2. قابل توجه فرمانداری وشورای شهر اوز

    درمیان این ۴. شهرستان اوز تنها شهری ا ستکه دران روند توسعه وپیشرفت بسیار کند است وحتی از عدم استقرار ادارات مورد نیاز به عنوان زیر ساخت های پیشرفت در رنج ومضیقه است. اداراتی مانند ثبت اسناد وپلیس ۱۰+ که در بخشهای کوچک فارس مستقرند. در شهرستان اوز موجود نیست ومردم گلایه مند. و……؟؟!!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد