دیدار مشاور عالى ورئیس شوراى استان با اعضاى شوراى شهر اوز

آقایان تقیه وخرمى با حضور در دفتر شوراى اسلامى شهر اوز در جلسه اعضاى شورا شرکت کردند ، رییس شوراى اسلامى اوز با اعلام این خبر گفت : آقاى تقیه بر پیشبردسریع برنامه هاى اجتماعى ، اقتصادى ، بهداشتى ، فرهنگى وعمرانى وآموزشى ورفاهى توسط شورا تاکید کرد وگفت ؛ فعالیت شورا فقط منحصر به عمران نیست بلکه باید در امور فرهنگى وغیره نیز فعالیت کرد وبه پرسش هاى حضار پاسخ گفت .
خرمى رئیس شوراى استان نیز ضمن اظهار خرسندى از حضورش در اوز گفت : شوراها نمایندگان مردم بوده وبراى انجام امور باید مر قانون مد نظر باشد. وى بر تقویت اعتماد به نفس اعضاى شورا تاکید کرد وگفت ، باید روحیه خود باورى را در خود تقویت کنید. فریبا صالحى در پایان گفت این جلسه بسیار مطلوب وقابل استفاده بود.


1 دیدگاه

  1. بنا به گفته آقای خرمی که بیان داشته مرقانون مد نظر باشد یعنی چه؟ مردم اوز کجا خلاف قانون عمل کرده اند منظور ش از این حرف چه بوده بهتر است واضح تر گفته نوشته شود . مردم اوز بیش از ۶۰ سال از تاسیس شهرداری آن میگذرد ولی تاکنون به شهر ارتقا نیافته است آیا این مر قانون است ؟. با گفتار درمانی مسولان مشکل اوز حل نمیشه .باید در این رابطه باید مسولان بالاتر و استان مورد خطاب قرار داد که چرا شهر و مردم عوض تا کنون عقب نگه داشته شده است و به خواسته های مردم اوز نمیرسند و کسی پاسخگو نیست. نماینده لارستان باید بیشتر مورد سوال قرار گیرد که چر در مجلس از حق مردم اوز سخن بمیان نمیآورد آیا خود ایشان در این رابطه سهیم نیست. گزارشات پسین اوز مدتی است خیلی خلاصه منتشر میشود از برگزاری این جلسات چیزی متوجه نمیشویم که این نشست و برخاستها چه نتیجه ای گرفته شده و میشود. سعی کنید در کنار انتشار عکس مطالب بیشتری از این جلسات برای مردم منتشر نمائید تا مردم بیشتر مطلع شوند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد