دیدار اعضای انجمن نواندیشان با بخشدار و رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی اوز

به گزارش پسین اوز، به مناسبت روز فرهنگ عمومی، انجمن نواندیشان اوز سه شنبه ۱۴ آبان ماه ۹۷ با بخشدار و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن بخشداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار پس از سخنان ساسان پیرزاد دبیر انجمن، آجی مرزعی و هما پیشداد به نیابت از اعضای انجمن از محمد حسین آتش فراز  بخشدار اوز به پاس همدلی و همراهی با مردم تقدیر و تشکر کردند. در ادامه  اعضای انجمن: جعفر راستگو، یونس امیدوار، محمود محبی، طیبه هاشمی، عبداله معصوم نژاد و…. پیرامون مسائل شهر از جمله امنیت شهر با توجه به اتفاقات اخیر که در شهر رخ داده است، گرانی و گرانفروشی بعضی از کاسبان منطقه، نظارت بر بهداشت نانوایی ها جهت استفاده نکردن از کیسه های پلاستیکی، نظارت بر نرخ اعلام شده تاکسی تلفنی های شهر، راه اندازی گروه همیار پلیس، نصب دوربین های مدار بسته در ابتدا و انتهای شهر جهت امنیت بیشتر و… صحبت کردند.

آتش فراز بخشدار اوز نیز ضمن تشکر و قدردانی از اعضای انجمن  و مردم فهیم بخش اوز  و حمایت آنها از ایشان گفت: این  انجمن همیشه و در همه حال همواره همدل با مسئولین و مردم هستند  و به سوالات مطرح توسط اعضای انجمن پاسخ دادند.

در پایان از سوی انجمن نواندیشان اوز هدیه و تابلوی به پاس خدمات و قدرانی به بخشدار اهداء شد.

در ادامه این دیدار اعضای انجمن نواندیشان با حضور در خانه فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز از فروغ هاشمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  و همکاران وی به مناسبت روز فرهنگ عمومی و تلاش های آنان تقدیر و تشکر کردند.

فروغ هاشمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی: این روز را به همه مردم فرهنگ دوست و انجمن ها، سمن های، سازمان ها و ادارت و همکاران خود تبریک گفت و از اعضای انجمن جهت تبریک این روز به اداره ارشاد نیز تشکر کرد.


6 دیدگاه

  1. ملاقات بسیار خوب. وسازنده. اما. از بخشدار انتظار پیگیری. ادارات مورد نیاز. مردم. صبور. اوز. را. داریم. دادگاه. ثبت. اسناد. دفتر پلیس ۱۰.

  2. هیت دولت. درتاربخ ۱۳. ابان. ماه. جاری با. ارتقای. ۲. بخش. هوراند. در. اذربابجان. وبخش. بمپور. در بلوچستان. را به. سهرستان. موافقت کرد. وهمچنین با ایجاد ۳. بخش جدید. وچندین. روستا به شهر. موافقت. شد. در ماه. گذسته نیز. بخش. صالح اباد در خراسان. به شهرستان. تبدیل. شد. قابل توجه. مسولین. وبزرگان. در اوز

    • با سلام لخظه به لحظه در جریان هستیم مسائلى وجود دارد که باید بر طرف شود وپیگیرى مى شود خدا بزرگ است

  3. اوزی از شیراز

    درود بر انجمن نواندیشان انجمنی که در راستای خدمت به شهر از هیچ تلاشی دریغ ندارد افرین بر انسانهای راستین

    • جهت اطلاع مردم خدمات انجام شده توسط انجمن نواندیشان نیز معرفی و اعلام نمائید تا مردم شناخت بهتری پیدا کنند.

  4. ارتقا اور به شرط درگیری و مصیبت ۸۸شهر مجاور جالب نیست و باید مثل خنج خود لاری ها تصمیم به ارتقا بگیرند.اینجوری بهتره

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد