دیدار بخشدار مرکزی و رئیس شورای شهراوز با عضو هیئت مدیره و معاون سازمان بازآفرینی شهری کشور

انسیه گلابی بخشدار مرکزی شهرستان اوز و فریبا برازنده رئیس شورای اسلامی شهر اوز با دکتر مجید روستا عضو هیت مدیره و معاون سازمان باز آفرینی شهری کشور دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار فریبا برازنده رئیس شورای اسلامی شهر پیرامون طرح های بازآفرینی شهری در بافت قدیمی، چگونگی  تخصیص قیر و استفاده از تسهیلات در این خصوص گفتگو کرد.

در ادامه دکتر روستا طرحها و ایده هایی را که می‌توان در خصوص تسهیلات و ظرفیت های موجود در قانون بودجه در جهت بازآفرینی بافت شهری استفاده کرد صحبت نمود.

در این دیدار مقرر شد محدوده بافت قدیمی و فرسوده شهر اوز کارشناسی، تعیین حدود و تصویب گردد تا بتوان تسهیلات و قیر مورد نیاز را برای آن در نظر گرفت.


4 دیدگاه

  1. مسولان اوز پاسخ دهند

    این ملاقات ودیدارها خوب. است. ولازم هم می باشد. اما. کافی. نیست. چنانچه آنرا به صورت جدی. پیگیری. بدنبال نشود. در حد یک ملاقات. وتشریفاتی. میشود. وچیزی عاید. شهر. اوز نمیشود باید کارها به صورت جدی. دنبال شود. مثلاً برای مجوز معاینه. خودرو در اوز کار به کجا. رسید فقط. یک ملاقات بود. وتمام شد

  2. قابل توجه فعالین اجتماعی ومسولین اوز

    امروزها مسولان زیاد قول مساعد می دهند اما خبری. از عمل. نیست به اوز قول دادن. ایستگاه هواشناسی بدهند. اداره ثبت. بدهند اداره کار وتامین اجتماعی. بدهند. ساختمان برای شورا ی شهر بسازند مخزن. اب دولتی بسازند حتی مجوز مرکز معاینه خودرو هم. نمی دهند. پلیس ۱۰+ هم که رویا شده است حالا چطوری مردم به این ملاقات ها امیدوار باشند ؟؟

  3. حکایت مسافرت مسولین به شیراز

    اگر قرار بر این باشد که به یک مسولی در شیراز مراجعه و نتیجه آن گرفتن چند عکس باشد چه نتیجه وحاصلی برای شهر ومردم اوز. دارد به عمل کار برآید منتظر هستیم. نتیجه این مسافرت ها. را به بینیم

  4. گرفتن قیر وظیفه شهردار است

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد