دیدار روسای صنعت و معدن، اتاق اصناف و فرمانده بسیج لارستان با امام جمعه اوز

روسای ادارات صنعت و معدن و تجارت و اتاق اصناف، فرمانده بسیج اصناف و کارگران اعضای و اتحادیه آهن آلات با امام جمعه اوز دیدار و گفتگو کردند. 

در این دیدار مسئول اتاق اصناف وسخنگوی دفتر امام جمعه معصوم نژاد، محمد امینی، شیخ یعقوب فقیهی، ابراهیم نجم الدینی از معتمدان محل و حاجی مزرعی وساسان پیرزاد، رئیس و دبیر انجمن نواندیشان و عبدالرحمن صالح از گروه اتحاد و توسعه حضور داشتند. 

علی محمد ابراهیمی زاده، حاج محمد رضا نراقی روسای صنعت ومعدن واتاق اصناف لارستان وعبدالرزاق صفری فرمانده بسیج کارگری و اصناف درباره اتحاد وحدت و همدلی صحبت کرده و هفته وحدت را خدمت امام جمعه تبریک گفتند. امام جمعه اوز ضمن تشکر به استناد به آیات قرآن مواردی در باره وحدت وبسیج که از صدر اسلام وزمان رسول الله وجود داشته توضیح دادند حاجی مزرعی وساسان پیرزاد در باره فعالیت های انجمن صحبت کردند ومشارکت انجمن در شهر همگام با سایر مسئولین را برشمردند وگرامیداشت مقام شامخ امام جمعه شهر حاج آقا قاضی زاده که چند سال پیش در دانشگاه پیام نور اوز برگزار شد را توضیح دادند. شیخ یعقوب فقیهی هم ضمن تشکر از مهمانان از حسن اخلاق آقای صفری که باعث ارتباط بیشتر اصناف و پایگاه های بسیج لار و پایگاه شهید کمال اوز شدند به نیکی یاد کردند و از امام جمعه شهر اوز که یکی از منادیان وحدت در کنار امام جمعه فعلی دکتر موسوی می باشند سخن به میان آورد و از حسن اعتماد امام جمعه اوز به معصوم نژاد که سخنگو دفتر ایشان هستند نیز نام بردند.

سپس مهمانان به دیدار حاج محمد علی عابدی از پیشکسوتان صنف آهن آلات رفتند که ابتدا معصوم نژاد به معرفی مهمانان پرداختند و به نیکی از جناب عابدی به عنوان پیشکسوت اصناف و از خیران به نام یاد کرد. در این جمع مسعود کراماتی شهردار اوز وامین سعیدی از فعالین شهر فرزندان عابدی هم حضور داشتند. صفری مسئول بسیج اصناف در باره وحدت و هفته بسیج و ابراهیمی زاده و نراقی در بحث اصناف و اخلاق و روابط عاطفی و اعتماد بین برادران تسنن و تشییع صحبت کردند و شهردار اوز هم در جمع بزرگان لارستان برای ارتباط بیشتر و استحکام وحدت در خواست کمبود ها در شهراوز و نگاه به نیاز های ادارات و مبحث ارتقاء سخن گفت. در پایان هر دو دیدار لوح هایی از طرف بسیج اصناف و اتاق اصناف اوز به امام جمعه اوز و حاج محمدعلی عابدی به رسم یادبود اعطا گردید.


1 دیدگاه

  1. با تشکر. از. برگذار کنندگان این. ملاقات. واز اقای. کرامتی شهردار محترم که. مشکلات. وکمبودهای. ادارای. وارتقای. اوز. صحبت. کردند هم. خیلی. ممنون. هستیم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد